Error-cD

satelliet

Active member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
228
Waarderingsscore
0
Punten
0
Na het plaatsen van het Z-board en succesvol laden van de H2.08 tracht ik vruchteloos de Z+Cam te laden. Telkens die er voor zo'n 85% inzit krijg ik de melding op het scherm "Error-cD".

Ik heb reeds geprobeerd de H2.08 terug erin te blazen met het Z-board en zonder Z-board, steeds succes, maar de Z+Cam wil niet lukken. Ik heb ook reeds de baudrate verscheidene waarden gegeven tussen 115.200 en 9.600, doch het lukt mij niet.

De tuner schijnt wel nog normaal te werken (althans de menu's). Nochtans heb ik de procedure in het verleden verscheidene malen gefixt zonder struikelingen. Wat zou het probleem kunnen zijn?

 
De files van Viewer eens terug gedownload en nu werkt het.

Wat ik raar vind is dat ik twee toestellen gepatch heb en bij de eerste verliep alles vlekkeloos.

Een tweede rariteit, zelfs met de 85% download werkte allcam en settings ook perfekt. Ik vermoed, maar ben niet zeker, dat op het einde van de +CAM Z enkel de settings zitten, zodat als er daar iets misloopt het zelfs geen betekenis heeft. Ik heb nog nooit zo'n file uitgelezen, dus weet ik ook niet wat daar juist staat.

In elk geval mocht het iemand weten, dan lees ik het hier graag, je kan nooit genoeg kennis van zaken hebben.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan