Automatische ALL_PPV patch alle Philips

M

M_Z

Sinds enkele dagen is er voor alle Nederlandse Philips-dozen een patch beschikbaar. Hiermee schakelt de ontvanger weer moeiteloos tussen alle PPV-kanalen.

Voor de DST5816/03g (DSI185) is de all_ppv patch alleen erin te spelen met een Oslink (binnenkort commercieel beschikbaar).

Voor de DSX6071 en DSX6072 modellen is de patch bovendien uitgebreid met meer symbolrates, 2000 kanalen, Info/Pilot op alle paketten en de E-toets werkt op alle paketten.

De auto all_ppv patch is in principe te gebruiken in alle firmwares. Nu wordt er gewerkt aan de Pioneer modellen (BCT15xx en BCT 14xx). Die zijn alleen te flashen met een Jtag.

 
Laatst bewerkt:
Biet helemaal correct.

De BCT13xx modellen hebben eproms in voet.

Die moet je dus eruit halen en extern programmeren.

De BCT14xx modellen zijn te flashen via serieel/lpt (via Pionero of CFGxx soft) en ook met JTAG.

De BCT15xx modellen zijn alleen te flashen met JTAG.

De BCT16xx modellen zijn ook alleen te flashen met JTAG.

Meer info hierover op de site van Dynamit.

H2Deetoo,

 
We leren elke dag erbij.

Pionero V3.1 heb ik ook toegevoegd op de site (probleempje met frontpage alweer opgelost)

En de BCT14xx ALL PPV is dus te gebruiken voor de DBR100 en 200.

 
@ M_Z

Beste M_Z, begin december ontving ik een email met het mooie nieuws over de Oslink, zelfs dat we die voor het einde van het jaar in huis zouden hebben. Ik heb mijn voorkeur kenbaar gemaakt maar tot op heden niets meer gehoord. Ook vragen via de email blijven onbeantwoord. Indien e.e.a. niet op korte termijn haalbaar is zou een groepsmailtje een uitkomst zijn. Of staat er inmiddels ergens een info op dit board?

groeten

Skybobo

PS, helaas dat ik dit op deze wijze aan je moet vragen

 
Er zijn problemen met de levering van een onderdeel, dit is bekend gemaakt bij een ander board

dus moeten we nog even geduld hebben.

 
Bedankt Onra voor de reply, er zit niets anders op dan even te wachten, ik neem aan dat we ook hier horen wanneer e.e.a. voor elkaar is? Ik heb mij destijds opgegeven via een email die ik kreeg. Ik hoop dat men die aanmeldingen allemaal nog heeft.

groeten

Skybobo :)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan