Automatische ALL_PPV patch alle Philips

M

M_Z

Sinds enkele dagen is er voor alle Nederlandse Philips-dozen een patch beschikbaar. Hiermee schakelt de ontvanger weer moeiteloos tussen alle PPV-kanalen.

Voor de DST5816/03g (DSI185) is de all_ppv patch alleen erin te spelen met een Oslink (binnenkort commercieel beschikbaar).

Voor de DSX6071 en DSX6072 modellen is de patch bovendien uitgebreid met meer symbolrates, 2000 kanalen, Info/Pilot op alle paketten en de E-toets werkt op alle paketten.

Natuurlijk met dank aan H2Deetoo!

De auto all_ppv patch is in principe te gebruiken in alle firmwares. Nu wordt er gewerkt aan de Pioneer modellen (BCT15xx en BCT 14xx). Die zijn alleen te flashen met een Jtag. Als jij een Jtag en een Pioneer hebt, en je wilt meetesten met de nieuwe patches, neem dan kontakt op met H2Deetoo ( bg@ic-prog.com ).

 
Ik heb het zaakje even getest en het werkt prima maar die 2000 kanalen zijn direct plijte als ik hem op standby zet en dan weer aan, dan zijn het er maar weer 999.

Is dit probleem bekend?

 
Het probleem is bekend. De opslag van de kanalen in het vaste geheugen gebeurt bij het standby schakelen van de ontvanger. Onze vriend heeft het (nog) niet voor elkaar om dit probleempje op te lossen, anders dan de ontvanger gewoon nooit meer uit te schakelen. Dat kan in principe geen probleem geven, want er staan tal van deze ontvangers dag en nacht aan, bij SMATV systemen voor kleinere appartementen bijvoorbeeld.

Ook lukt het niet om met Declink eventueel grotere kanalenlijsten in het geheugen op te slaan.

In principe kan de ontvanger meer dan 4100 kanalen in de eerste ontvangstlijst zetten.

Afwachten op versie 5 ? Ik zou het niet doen, want als je met declink een Astra/Hotbird lijstj erin zet, heb je met 600 kanalen al voldoende.

 
Ik heb zelf niet eens zo'n ding maar ik vondt het erg leuk klinken die patch dus ik heb er even een geregeld om te kunnen testen.

Maar ik moet zeggen dat hij verder wel perfect werkt ook het schakelen tussen de ppv pakketen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan