Banned in Polen

R

ruff rider

Sedert enkele dagen kan in niet meer op de Poolse upload site. Ik krijg de melding: Closed for you. Aangezien ik me steeds strikt aan de regels aldaar gehouden heb lijkt me dit een vergissing. Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?

En weet er iemand een e-mail adres van de webmaster van die site?

Thx

Ruff Rider

 
Heb dit enkele dagen geleden ook meegemaakt, maar ondertussen werkt hier bij mij alles zoals voorheen. Waarschijnlijk laad hij bij jou deze pagina nog vanuit het cache.

Ciao,

exDumber

 
Ik heb daar ook last van als ik via mijn gebruikelijke internetprovider inlog.

Ik heb echter nog een provider achter de hand, en langs die weg lukt het allemaal wel.

Ik heb ook begrepen dat een bepaalde serie IP-adressen van toegang is uitgesloten, daar een bepaald figuur binnen die groep daar steeds virussen aan het uploaden is.

 
Ik maak hetzelfde mee. Bij mijn weten heb ik zelf nog nooit niets geupload en toch krijg ik geen toegang meer omdat ik virussen of slechte files verspreid. Via een andere (telefoon ipv kabel)internet aansluiting lukt het me wel om binnen te geraken. Kent iemand misschien een e-mail adres waar men terecht kan bij de inrichters van de site?

 
Iemand treft de schuld.

De reden waarom jullie er niet opkunnen is dat de ISP is banned.

Iemand heeft vermoedelijk vrijwillig of onvrijwillig virussen zitten uploaden. Omdat de juiste oorsprong niet juist is te achterhalen werd meteen maar de ganse ip-range gebanned.

Zal wel terug in orde komen.

 
Men heeft gewoon een ganse ISP gebanned !

Iemand heeft vanop die ISP, onvrijwillig of vrijwillig virussen geuploaded !

Men zal dus geduld moeten oefenen.

 
hallo,

had hier hetzelde aan de hand,ISP telenet belgie banned.

geen probleen,multiproxy later draaien, enkel anonymous proxy's

ingegeven,en terug binnen,in de upload.

 
Ik heb hetzelfde probleem, (blijft om wachtwoord+g.naam vragen)in i.e. al verschillende proxies geprobeerd maar dan opend i.e helemaal niets meer.

Kan iemand iets meer over die proxies vertellen?

 
Zelfde probleem met de upload vraagt ineens password , het zou op te lossen zijn met het aanmaken van een proxy maar ik begrijp niets van hoe ik dit moet doen en wzerkt het dan bij jullie?

gr bangkok

 
Probeer eens downloadaccelerator of dergelijke utilitties uit te schakelen als je deze draaien hebt.

exDumber

 
Ik kom er wel in maar zodra ik een file probeer te downloaden krijg ik een piraten kop te zien met een pools onderschrift...

Eerst kon ik twee of drie keer terug gaan en dan downloadde hij die file wel maar nu kan ik helemaal niets meer downloaden...

Ik hoop dat het probleem snel verholpen is ....

Groeten

Ruud.

 
Dat zal het wel aan de referrer liggen. Weet iemand welk onderdeel of welke poort van de firewall deze referrer gebruikt?

Ik heb namelijk hetzelfde probleem, maar ik kan de firewall niet afzetten gezien het feit dat ik dan ook niet meer op internet kom.:biggrin:

 
sinds een paar dagen is het terug ok, althans bij mij.

Voorheen was kompleet 213. xxxx reeks gebanned.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan