Wat ze tegenwoordig al niet verzinnen om apparatuur te verkopen

P

pet123

binnenkort zullen we kunnen internetten via de sateliet schotel

wees erbij als de kippen de prijzen zullen stijgen voor een digitale reciever met modem

ik bied ze aan voor fl 1450,- met lnb met schotel alles compleet met een jaar garantie en u ontvangt alle nederelandse kanalen met canal+ ik lever voor die prijs een phillips 7072 deze is zeer compleet met monteren fl 1650,-

schoemaker24@zonnet.nl

06-48118522

http://www.marktplaats.nl/printbody.php3?g=telecommunicatie&u=satelliet&ID=5293&av=&fv=&rv=15&pv=&zoek=&oudei=0&ref=&style=

 
Ik neem aan dat hier om een installatie gaat waarmee het mogelijk is om zowel op bijv. de slaapkamer te kijken en in de kamer , onafhankelijk natuurlijk.

Dus 2 tuners en een twin lnb in de schaal. :)

Zo niet , AFZETTER!!!!!!!!!!

 
Heeft iemand hem al gebeld voor de specificaties eigenlijk ben ik wel benieuwd naar voor zo'n prijs.

 
Kom je al een heel eind.

Hij heeft het hier over èèn philips, en hij praat over modems.

Hij zegt niets over het leveren van zo'n modem, in de ontvanger zit er tenslotte al 1.

Waar die modem voor bedoeld is, hij heeft er geen idee van.

Die eerste regel over internetten slaat helemaal nergens op.

Theoretisch is het mogelijk te intenetten via een secadoos, en zelfs is het mogelijk deze ook nog te koppelen aan een computer.

Zo kun je dan nog downloaden ook en is het niet een verlengstuk van de TV.

Maar als we de dozen aan de computer gaan knopen, dan wordt men in hilverdorp niet lekker.

Want dan zouden we wel eens andere dingen kunnen gan uitvinden.

Dus internetten via de sat gat straks op een hele andere manier.

Dit is gewoon een verhaal van iemand die es ff lekker veel geld wil verdienen door een paar goedgelovige mensen er goed onderdoor te trekken.

 
Ppv is al te moeilijk voor canal plus nederland,dus zullen ze vast niet aan internet beginnen.

 
Ze zijn ook niet erg bijdehand en wie weet doen ze daar ook wel net of ze der verstand van hebben...........

uhhhhhhhhhh je kent ze toch

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan