Piccard 2 proggen?!?!

D

Dighunter

Ben al geruime tijd aan het stoeien met gold- en funkaartjes en een MasteraII, dit lukt me aardig. Nu probeer ik echter een piccard II (16F876/24C64) maar ondanks het lezen van alle treads op het forum lukt het me niet iets van data op de kaart te krijgen, nog op de pic nog op de eeprom. Ik krijg steeds error 0000. Heb reeds geprobeerd met Cardwriter 1.75 , icprog 1.04 en picbined 1.42 doch met steeds gelijkaarddige melding. Domme vraag mischien, bestaat de Silvercard ook in andere kleuren (en smaken)? De kaart die ze me voor een piccard 2 verkocht hebben heeft een lichtgroene en purpere kleur en is bedrukt met 0 llen een 1en.

 
Met nullen en enen en lichtgroen? zit er soms ook blauw bij? Volgens mij hebben ze je een funcard verkocht.

 
Kijk voor de gein es op de contacten van de chip...

Staat daar geen "FUN" ?

Nog meer herkennings punten: De tekst AT90.....

De tekst "Open Platform" en een gezicht erop afgebeeld, isie paars "metallic";das allemaal een funkaart.

Isie zilverkleurig, dan is het waarschijnlijk een pic 2, en isie goudkleurig, dan is het een goldcard....

 
@activ

Klopt ja, is met blauw en groen. Ik was ff verkeerd met de kleuren. Voor de rest zie ik zo direkt geen beschrifting op het kaartje. Het zou dus wel kunnen dat ze mij een fun verkocht hebben voor een silver.

@MAS3

Neen er staat geen gezicht op de afgebeeld. Er staat wel een andere afbeelding op. Ik zal vanavond eens kijken wat er juist op staat.

 
Het is dus gewoon een funcard. Die zijn ook leuk dus echt erg is het niet.

 
Klopt jongens! Is een funcard. Is me dus verkocht geweest voor een Silver. Da's pech, moeten we terug naar de winkel. Tnks voor de antwoorden.

 
Persoonlijk heb ik liever een Funcard dan een Silvercard.

gr Ghost

 
De funkaartjes zijn echt FUN, dus deze moet je gewoon behouden.

Je kunt er natuurlijk altijd een silvercard bijhalen...

Doe dan dan wel ff bij iemand die er een klein beetje verstand van heeft, en weet watie verkoopt.....

 
Pech, in dat opzicht dat ik eens met een silver wou spelen. Ik beklaag me zeker niet dat ik er een fun bij heb hoor. Wel, dat kaartje is gekocht bij iemand die er verstand zou moeten van hebben. Heel bekende zaak in onze wereld maar ja, iedereen kan zich wel eens vergissen zeker.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan