C+ Vlaanderen file

D

Derek

Reeds enkele maanden gebruik ik dezelfde goldcard file voor C+ vlaanderen op de kabel (id 00 14). Sinds enkele dagen zijn er echter problemen. Na enkele minuten verschijnt er steeds de mededeling "gelieve kaart in te steken". Ik heb al verscheidene antireset en antiattack files die ik op het net heb gevonden uitgeprobeerd maar steeds hetzelfde resultaat.

Weet iemand wat er precies aan de hand is en wat er tegen kan gedaan worden?

 
Blijkbaar is dit enkel op de originele bakken, op mijn humax heb ik hier geen last van....

Anyway ik bel vanavond wel eens rond of er nog mensen zijn met dit probleem...

Waarschijnlijk stuurt c+ weer fake key's

 
Hier heb ik net het zelfde voor als Derek. Ook al van alles geprobeerd zelfs card met maar één provider maar dat lukte dus ook niet, het enige dat nog lukt is met de orignele card ....

Dat dus op originele box.

Groeten zipper.

 
D'r is nog Darksuca en darkmosc en MoscAs (silvercard)

Misschien doen die het nog.

Of je originele kaart "openzetten"

 
neem de files van Snejk bij Duck, gooi alle providers er af, zet enkel de 14 er op.

Werkt prima.

CU

Red

 
Bedankt voor jullie files en tips. Het werkt nu terug.

Prettige feestdagen voor iedereen hier op het satellite fun board.

 
is er uberhaupt 1 satellietzender waar je 0013 en 0014 op kunt loggen?

of worden die provider id's pas aan het uiteindelijke kabelsignaal toegevoegd...(heb mk''s voor 0013 canal+Belgique en 0014 canal+vlaanderen en wil die wel testen)

 
Ik heb die vraag ook op het duckforum gesteld maar nog geen antwoord. Ik heb op de astra en hb die idents nooit gevonden.

Lijkt me dat ze dat bij de kabelboer doen.

Enige om dan aan data te komen is als iemand een d-box voor de kabel heeft en de EMM datastreams via SCSI eens kan loggen.

 
Euh, je kan die ook gewoon loggen met Wallbanger, die werkt ook prima op de kabeldozen van C- in België ... enfin, zo die ik het toch hier ...

Niet dat ik dat erg veel gebruik dat loggen, want de boel is hier auto update ...

CU

Red

 
hallo,

heb hier zelde probleem,

heb hier de eeprom file,hoe gooi ik de andere eruit,

 
Ik heb terug problemen met de C+ Vlaanderen (provider 00 14).

Een paar weken al probeer ik vanalles om "gelieve uw kaart in te steken " voorkomen maar tot nu toe geen succes. Is er iemand die me hiervoor een tip kan geven om dit op te lossen.

Blijkbaar zijn het andere attacks dan op de Philips sat tuner want dat is altijd direct opgelost en die files werken niet op de kabeltuner.

 
ik heb verleden week hetzelfde probleem gekend op een waalse maar na de derde atack is de zaak in orde gekomen. Ik vermoed dat ze dit nu bezig aan het doen zijn met de Vlaamse.

 
C+ vlaanderen voert blijkbaar weer attacks uit.

Heeft misschien iemand al een file die er tegen bestand is?

Ik heb al diverse anti-reset files geprobeerd maar nog geen succes tot nu toe.

 
je neemt de nieuwste file van Lebelge2, zet daar de keys in voor 0014 en verander de startup record.

CU

Red

 
Hmzz .. niet echt denk ik ...

Voorlopig krijg ik het hier niet goed zonder mijn officiele flups te flashen met waalse soft...

Waalse decoder staan Red ??

 
Iceke, dat zit hem in de startup record. Die moet je aanpassen voor de vlaamse doos. 4 wordt 2 en omgekeerd.

Het werkt prima hoor ... maar als die startup niet is aangepast dan heb je enkel zwart beeld ....

CU

Red

 
Wat bedoelen jullie precies met een startup record?

Kunnen jullie me daarover wat meer uitleg geven.

Lebelge 2 heb ik al eens geprobeerd maar dat bleek toch niet te werken.

 
Neem DARK.EXE van darksuca, alles staat fout met de eeprom van lebelge, maar je kan de startup record wel aanpassen.

Blijf vooral van al de rest af in die editor !

De startup record is een landen beveiliging. Bij lebelge staat die op waals, je moet hem aanpassen naar vlaams wil je beeld hebben.

CU

Red

 
RED,

Ik heb het programma DARK gevonden en geïnstalleerd.

Als ik de file van lebelge2 open zie ik alleen Italiaanse providers.

Daar heb ik er eentje van vervangen door 14 (vlaanderen) met de bijhorende keys.

Ik zie de Startup record staan, maar hoe weet ik nu welke de juiste is?

 
Nee nee nee,

Je neemt de eeprom van lebelge, met picbined vervang je de 0013 door 0014 en verander je de 0c 0d en 0e key. File opnieuw bewaren.

Dan met dark.exe de eeprom opnieuw openen, startup aanpassen, de 4 moet een twee worden. (of omgekeerd) eeprom opnieuw bewaren.

Op kaartje zetten, beeld ...

Is echt heel simplel hoor ...

CU

Red

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan