Last van Hackers

I

ilya

ijdens het bezoeken van het duitse irdeto board naar een vraag over ORF ch id klikte ik op een link (DP....de).waar het antwoord werd vermeld.Plotseling kreeg ik in een groot dialoog venster ca 20 DIRECTORIES van mijn harde schijf te zien.Tevens de mededeling dat mijn schijf binnen no time gehackt is.Ik kon om dit te voor komen een bestand downloaden t.w.hackerprofi.exe

Voorlopig heb ik dit proggie niet uitgepakt.

Je weet maar nooit.Dus men is gewaarschuwd.

Het gekke is ik gebruik norton firewall en virus scanner.Dit werd niet gesignaleerd.Hebben andere dezelfde ervaring!!!!!!

ILYA

 
Er bestaat een HTML commando waarmee je gewoon je harde schijf kunt laten zien, die grap is als erg oud.

Maar via javascript kunnen ze inderdaad ongein uithalen.

Ik vermoed dat dit gewoon een grap is.

 
Dit is geen nieuws, dus ik verplaats het even. Oja, dat proggie zou ik niet vertrouwens als ik jou was.

 
inderdaad een goeie grap waar je behoorlijk van kunt schrikken, maar wees gerust, de enige die jouw schijf op die site kan zien ben jij zelf.

kijk voor de gein maar eens hoeveel uitgaande data er verstuurd word over het internet.

Stel dat de inhoud van je schijf richting het internet gaat ,dan zou er toch veel meer traffic moeten zijn.(?)

 
Ik had zo iets nog nooit meegemaakt.Ik surf erg veel.Sinds kort MX stream.Perfect.Toch schrikken..Ik was wel gewend dat er veel bagger aan natuur banners was maar dat gedoe met je hd/hackers was compleet een verrassing.

Ik heb voor alle zekerheid de file, die ik had gedownload verwijderd.

ILYA

 
HEEL verstandig, want als je die file gestart zou hebben zou je met vrij grote waarschijnlijkheid op dat moment dus ook snel wel degelijk van een trojan voorzien zijn.

Het lijkt mij uit oogpunt van sociaalheid een heel prima idee om de volledige link hier te vermelden want mijns inziens moet dit aan de kaak gesteld worden.

 
Ik kan je "The Cleaner"aanraden.

Dat is een klein programma'tje dat op zoek gaat naar trojans in je systeem.

Het is gratis 30 dagen te gebruiken waarna je hem moet kopen.

Als je dit programma'tje installeerd, zoek dan gelijk naar updates enzo voor een betrouwbare search.

Hier een korte beschrijving voor de geïnteresseerden:

Introduction

============

If you cruise the internet or send and receive e-mail,

you can't afford to be without The Cleaner! One of the

latest hazards to hit the net are "Trojan Horses" --

destructive programs that masquerade as benign

applications. The term comes from a story in Homer's

Iliad, in which the Greeks give a giant wooden horse

to their foes, the Trojans, ostensibly as a peace

offering. But after the Trojans drag the horse inside

their city walls, Greek soldiers sneak out of the

horse's hollow belly and open the city gates, allowing

their compatriots to pour in and capture Troy.

What Trojans Can Do To Your System...

Unlike viruses, Trojan Horses do not replicate themselves,

but they can be just as destructive. One of the most

insidious types of Trojan is a program that claims to rid

your computer of viruses but instead introduces viruses

onto your computer. Another is the infamous "Back Orifice."

As reported on ZD-Net, this trojan allows others on the

internet to gain access to your computer and search and

manipulate your hard-drive.

How The Cleaner Protects Your System ...

The Cleaner searches your hard drive cleans it of all known

Trojans. Using a unique patent-pending technology, The Cleaner

compares each file against a list of all know Trojans. You

can scan your entire system or just one file. The program

also allows you to periodically update your Trojan database

file to keep it current with the latest research. If you're

going to expose your system to the dangers of the internet,

keep it clean with The Cleaner!

For the latest Version of The Cleaner and other Program Information

visit the The Cleaner web site at:

http://www.moosoft.com

Languages Supported

===================

The Cleaner supports all language versions of Windows 95/98/ME/NT4/2000.

Operating System Support:

Windows95

Windows98

WindowsME

Windows 2000 Pro or Server

Windows NT4 Workstation or Server

 
Klopt, da's een hele goeie van waaruit je ook updates kunt downloaden.

Die is me een tijd geleden al eens door D0x aangeraden en daarmee scan ik regelmatig mijn systeem.

Hij heeft ook een active funktie die tijdens het werken je systeem in de gaten blijft houden enzo. Echt een goed ding.

 
Hier is de site.Het is een board over onze hobby

De link : DPSC.de

Als je hierop klikt krijg direct als extra een vrij grote banner met als link :

Hackerprofi.de

Ook de navolgende tekst wordt vermeld

:

Das Leo board team

en verder de slogan " Remember Leo is watching you"

Men is gewaarschuwd

ILYA

 
Hoi

Ik wou je alvast bedanken voor die cleaner , is een mooi ding.

Ik heb me dan ook dadelijk de upgrade binnengehaald en er voor gezorgt dat ie volledig ops is :) Dankzij serials 2000 natuurlijk.

Dus als je slim bent ,niks kopen gewoon serials gebruiken :biggrin: :biggrin:

thanks

 
Ik heb hem zojuist gekocht ,de cleaner werkt erg goed en snel.

@Espagnol, waarom kost ie jouw niks : )Leg dit is effe uit .

ILYA

 
Hoi

@ilya

als je hem download heb je dertig dagen op te proberen ,nu als je hem gaat reg. dan heb je een nummer nodig en die keijg je indien betaald anders krijg je zelfs geen update binnen.

Wel met serials2000 zijn er enkel reg nummers en heb je hem dadelijk helemaal en krijg je je upgrades binnen.

Saludos

 
Ik heb hem zelf wel gekocht ondanks dat ik meerdere registratienummers in bezit heb.

Ik vind dat dit soort inisatieven beloont moeten worden. Tenslotte doen die jongens ook hun best om ons vrij te waren van trojans en die mogen daar best wel een vergoeding voor krijgen om in later stadium nog meer goede producten op de markt te zetten.

En geef toe, zo duur is het toch niet?

 
Hoi

Inderdaad duur is het niet , maar als je zo rekent gaat het je veel geld kosten of je hebt weinig software. Elke software moet je betalen ,windows,mirc,acdsee noem maar op

alle respect voor die mensen inderdaad maar als ze zo goed zijn moeten ze het beter maken zodat het niet mogelijk is.

Zelf heb ik ook de Zonaalarm en die heb ik wel betaald of gekocht dus ik probeer de boot in het midden te houden. als je voor alles betaald waarvoor je moet betalen moet je veel geld hebben of weinig nemen .

Daarom kies ik voor mijn optie :biggrin: en copieër ook mijn cd's :biggrin:

Saludos

 
uhhhhhhhhhhhh deze is wel leuk, maar als we plots met z'n allen zo sociaalvoelend worden dat je een proggie zou moeten kopen waarom proberen we dan wel zonder kosten naar sommige tv beelden te kijken.

Ja het klopt, het is leuk om de systemen te kennen maar als je normaal dan een geinstalleerde pc hebt, en je doet dan alles officieel ben je al meer als een rug verder eer je begint aan je pc en dan heb ik het nog niet over een office of andere aplicatie. want dan zit je ook zo aan de 2 ruggen.

Kijk dus als we creatief zijn, dan geld dat natuurlijk voor meerdere dingen he. En we hoeven ons dan ook niet schuldig te voelen denk ik hoor.

Vat dit niet verkeerd op hoor want dat is niet de intentie maar als je de kwaliteit ziet van een produkt naast de prijs, dan denk je weleens ja jammer ik zal het verlies maar nemen. Ikzelf heb een orginele uitvoering van een antyvirus gekocht ook omdat ik dacht dat het een goede zaak was, updaten elke week weer maar de mail werd niet gescand. later een copie gebruikt (van een nieuwere versie) en ja deze doet het wel. Moet je dan weer een nieuwe kopen???????? ff wachten dacht ik hoor tis goed dat er dingen gesteund worden maar ja dat zegt dan ook niet alles.

Verder is het gewoon leuk om dingen te proberen ja toch

 
Ik vind patchen niet verkeerd, maar als je iets echt langer gebruikt en er veel plezier aan hebt moet je het wel registreren als de prijs redelijk is.

Het wel of niet patchen of registreren van iets hangt dus af van een en ander.

Zo gebruik ik bijv. een gepatchte versie van cdrwin. Heel mooi programma wat ik vrijwel altijd gebruik.

De moeite dus om te registreren. Dat hebben we ook gedaan met een paar mensen, om de kosten iets te drukken. Als daarna echter blijkt dat je na een jaar het volledige bedrag opnieuw moet betalen voor een upgrade of nieuwe versie dan vind ik het soms wat te ver gaan.

Ook onze board software is officieel geregistreerd en dat kost echt een heel behoorlijke cent waar alle moderators dan ook samen aan betaald hebben. Ook hier een jaar support en een jaar nieuwe versie downloads. Willen we dit met een jaar verlengen, dat kost ons dat ook een redelijk bedrag, toch maar een schijntje van de registratie, verlenging kost $30 en registratie $160. Of we dat gaan doen weet ik nog niet, maar de kans is groot omdat de support echt enorm goed is. Het kan echter ook zijn dat we het op een gegeven moment bij een bugvrije versie houden, en dan alleen nog patches gaan inbouwen en niet meer upgraden.

Indien we echter weer $160 zouden moeten betalen kun je op je 5 vingers uittellen dat we wel op een andere manier aan de nieuwe versies zouden komen.

Dus het stukje kwaliteit/prijs/gebruik verhouding is voor mij persoonlijk erg belangrijk om al dan niet te registreren.

Zo maak ik ook bijv. gebruik van een gepatchte windows commander. Handig maar gebruik hem maar zelden, dus niet interessant genoeg om te reggen en zo zijn er meer utils.

Toch is het goed als je belang hebt bij dingen om ze ook te registreren, daarmee geef je blijk van waardering aan de makers en blijven zij ook producten maken, want als zij er niets meer aan verdienen, loont het zich ook zo niet meer.

Stel je voor je bouwt vogelhuisjes en iedereen komt die gratis halen, en van de 1000 die je op een jaar bouwt zijn er maar 100 zo tevreden over dat die betalen, dan kom je aan het hout nog niet uit. Die 100 mensen voor alle 1000 laten betalen is onredelijk, dus maak je geen vogelhuisjes meer en ga je iets anders doen wat misschien wel geld oplevert.

Het mes snijdt dus aan twee kanten, maar persoonlijk kijk ik niemand vreemd aan voor het gebruiken van patches/cracks, ik gebruik ze zelf namelijk ook.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan