Wap instellingen Siemens ME35

F

figaro

Hallo,

Weet iemand hoe ik mijn Siemens ME35 kan instellen voor WAP

Provider is Proximus

 
Foutje: betreft een Siemens ME45

(kan mijn message echter niet editen)

 
Ik heb een ZIP-file met een handleiding hoe je WAP installeerd....ik zal het je e-mailen, omdat er plaatjes bij staan en die kan ik niet hierbij zetten!!!

Trouwens de provider doet er niet toe (tenminste niet hier bij)

Alleen het merk en type GSM.

Ik wacht eerst wel even of je het een goed idee vind dat ik je dat file stuur!!!

 
Toen ik die reply heb gezet, moest ik hem nog versturen, misschien dat je hem toch nog hebt gekregen!!!

 
Ze zijn nog een keer verzonden, met als topic:

De siemens WAp instellingen geloof ik.

Suc-6 ermee.

 
Geen dank, waren ze aangekomen?? Ik heb namelijk nogal eens problemen, omdat ik via MS outlook 98! en dan via Hotmail mijn berichten verstuur!

Maar ja, ik hoop dat je er wat aan hebt.....

 
mijn antwoord is een beetje aan de late kant, omdat ik er een dag of tien tussenuit geweest ben.

ik heb inderdaad mail ontvangen, maar mijn virusscanner heeft er de zip-file uitgekiepert, zodat ik nog niets kan uittesten.

indien je nog (derde keer, goede keer??) een poging wil doen: gebruik dan best mijn adres bij hotmail: figaro__@hotmail.com

(tweemaal underscore dus)

en natuurlijk: veel geluk met de sathobby in het nieuwe jaar en natuurlijk in goede gezondheid

mvg

Figaro

 
Klopt dat emailadress wel mnet die 2 __ ?

anders gaat het dadelijk weer fout....

Ik w8 wel nog ff

 
yes, eindelijk gelukt: heb hem inmiddels via hotmail binnengekregen : file manual_siemens_wap_english.pdf

nu kan ik echt aan de slag

greetings,

figaro

 
Np Problem, enne succes,

als er nog iets is waarmee ik je kan helpen dan hoor ik het wel!

Suc6

 
Misschien kunnen jullie het wel of niet ontvangen hebben van een email een volgende keer per PM afhandelen, dat is voor andere meelezers namelijk niet zo interessant in het forum zelf.:)

Alvast bedankt!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan