Autoupdate SCT zonder MK's

M

marciemarc

SCT zend nu een upgrade voor de Viaccess modules uit (zie nieuwsbericht van VL29). Als je hem download zou het wel een voorbij kunnen zijn met de autoupdate goldkaart die je zelf kunt maken! Wist je dit nog niet? Het werkt bij mij al vanaf 18 november! Zonder ook maar ooit 1 wijziging te hoeven doen in de keys van de kaart. Je weet dat SCT bijna elke dag van code verandert.

En zo werkt het: Je weet dat de SCT ID = 00 E4 00 is. Maak in je normaal goed werkende viaccess files de ID = 00 E4 40. Zet de key voor 08=42 ** C8 ** 80 ** CD ** erin. 100% Autoupdate.

Het is een ongelofelijk verhaal, dat dacht ik in het begin ook. Maar het werkt dus echt, ik heb zelf een black-cam, maar hoorde dat het ook op de red-cams zou werken.

-----------------------------------

Key mogen ze even zelf opzoeken.

 
Laatst bewerkt:
jammer dat het alleen met SCT werkt! :) :)

 
Is niet magisch en ook niet cam gebonden. SCT gebruikt gewoon 2 provider id's en bij de 2de doen ze geen keywissels.

 
Yep.. geen idee waarom ze elke dag van key wisselen en een achterdeurtje maken met een servicekey ;)

Je moet wel zelf de pid instellen op de 9500, vreemd genoeg vind ik bij sct geen CAT..

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan