viafun

I

ilya

Wat mij de laatste tijd opvalt is dat er steeds meer files komen met viaccess file op een funkaart.

Is het enige voordeel meer providers?

Of zijn ze beter te updaten /beveiligen .Ook antireset files beter!!

Kan je er ook een soort Mosc van maken ??

ILYA

 
Tja , de fun heeft inderdaad een beetje meer ruimte , hij is sneller en als je het helemaal goed doet is die inderdaad helemaal auto update te maken ,het is een kwestie van de juiste data hebben ,is dat niet met alles zo????

 
Dus je hebt er erg goede ervaring mee.Ik zal het uit testen en op zoek gaan naar viaccess Mk 01 Mk02 M04 etc. Tot nu toe weinig succes.Degene die ik heb zijn out of date.

Bedankt Tech

ILYA

 
beetje tempo met dat mk';s zoeken dan maar.want de grote viaccess kaartwissel komt eraan..en dan heb je niets meer aan die mk's..maar succes voor die laatste paar weken...maar dat het op dit moment met een funcard makkelijk au te maken is staat ook voor mij vast,heb hier alle viaccess providers au(behalve alpha en tvx dan,maar die zijn nog niet gehacked voor zover ik weet),,besef wel dat je voor verschiilende providers niets aan de mk01 /mk04/ppua combi hebt omdat die over de ua en de mk00 hun abo's van de nieuwste keys voorzien..(SCT/SV/SVT Europe/Cine digital 42 00st)

mocht je in de gelegenheid komen,probeer dan ook aan de issuer keys te komen!!

 
Wat zijn issuer keys??.IK zie wel de benaming op de file staan.Wat doen ze etc ???

ILYA

 
VL29, nog wat vergeten, hoe zit het dan met loggeen !!.TPS krijg ik perfect binnen , natuurlijk met de juiste data.

ILYA

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan