Problemen rond invoering Euro

S

Satslope

Van onze correspondent in Brussel:

Rondom de invoering van de Euro zijn enoge problemen ontstaan.

Daags na het beschikbaar stellen van de consumentenpakketten kwamen diverse klachten binnen, alsook tandartsrekeningen.

Het gaat voornamelijk om de 10, 20 en 50 eurocent.

Veel mensen denken dat er chocolade in zit en hebben geprobeerd ze open te bijten.

Tot zover Brussel.

Goedenavond, beste kijkers

;) ;) ;)

 
Hier is een spreekwoord voor:

"Al is een uitvinding nog zo slim, er is altijd wel een domoor die er niet mee om kan gaan!!"

Alleen typisch dat dit bericht op de afdeling 'Belgenland' staat! :biggrin: :biggrin:

(dit is een geintje hoor beste zuiderburen, een klassieke wetenschap waar ik toch even op moest reageren)

 
Hou het er maar op dat iemand zich even zat te vervelen ;)

Niks mis met de belgen, maar ook niet met de moppen.

Overigens is een eurocent niet van koper, dus kunnen de 'ollanders er geen koperdraad meer van maken.....

Trouwens: zowel de franc als de gulden blijven bestaan...

De franc in zwitserland en de gulden in suriname. ;)

 
Als die twee hollanders nooit ruzie om die cent hadden gehad dan was ik benieuwd wat voor coaxkabels we nu gehad hadden.

Geef toe, het is een mooie uitvinding :)

 
We hebben nu overal glasvezel liggen.

Dat komt omdat de centen al een tijd uit de roulatie zijn. Gezien de hollanders zich begonnen te vervelen, gingen ze door de ramen turen naar de buren.

Zelfde gebeurde als met de cent, de buren gingen om het mooiste raam ruzien en trekken en zie... zo ontstond glasvezel.:)

 
Ik vind het spijtig

maar de Nederlanders gaan uit het Guinessbook of Rekords verdwijnen

Nu kunnen ze geen gulden meer in een 2pk gooien om er 25 man in te krijgen lol

 
Weet niet of je daar gelijk in heb hoor Luca, gooi er maar eens een korstje brood in, je zal versteld staan van het resultaat.

Boets

 
Wie heefd er no een piloon van ongeveer 7 tot 9 meter staan

liefst graties en ik ben geen holander

groetjes en het beste voor 2003

press alias roger

 
of een vlaggemast????

hoewel deze wel erg lang moet zijn dan.......

groeten opeltje

 
Een piloon is een antennemast, maar ik begrijp niet goed wat die in dit verhaal komt doen, nou ja ik ben dan ook maar een Belg :)

greetz

Ruff Rider

 
Laatst bewerkt:
Zeer stevige driehoeksmast, wordt bij zendamateurs gebruikt om de beam in op te hangen.

Heb hier zelf ook weleens een piloontje staan maar de vrouw komt na nameten niet verder als 26 centimeter, maarja je kan niet alles hebben.

Boets

 
Tja...Boets we worden ouder.:biggrin::biggrin:

Zijn die driehoeksmasten nog ergens tekoop?

En waar?

Ik zoek er een, dan kan ik al mijn schotels erin hangen.

(kan mijn vrouw weer lekker zonnen van de zomer)

 
Bel Radio Atlantis in Veldwezelt eens.. naja.. heet nu Radio Energy, of heette, ik heb begrepen dat die er na meer als 20 jaar mee gestopt zijn en afgelopen zaterdag hun laatste uitzending gehad hebben, die hebben zo'n grote "piloon" staan, voor de zender.

 
Vroeger doekten ze centrale antennes op en dan kon je leuke paaltjes kopen voor weinig... 25m hoog, 3 meter antenne erop en blazen... ;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan