Het zinvol zijn van een popupkiller

I

ilya

Voor het eerst een popupkiller gebruikt.Ik dacht in 1e instantie dat een popupkiller b.v. de vaak storende banners c.q. reclame boodschappen uitschakeld.Maar nee hoor, als je de killer inschakeld verdwijn ineens de hele site..De meeste ineressante sites :) die we bezoeken hebben toch reclame etc.Op zich heel begrijpelijk.Soms ontvang je veel " bagger" erbij en ik dacht dat je dat gedeelte van de site kon uitschakelen.

Waarschijnlijk heb ik niet goed door het hoe en wat etc.

ILYA

 
Moet je eens naar http://www.panicware.com gaan en pop-up stopper proberen. Alle sites die moeten werken gaan perfect. als je er eentje hebt waar een popup echt nodig is, even de linker shift toets ingedrukt houden tydens klikken en hoppa, werken dus.

HEEL erg weinig sites gaan niet met deze stopper. mocht dat zo zijn dan kun je popup stopper heel even uitschakelen door er op te klikken (onderaan in balk)

Veel plezier ZONDER pop-ups gewest!

JCsat

 
Klopt. Er is verschil tussen de popup killers, sommigen doen sites verdwijnen en/of problemen geven met inloggen (en meer).

Anderen werken uitstekend of geven heel soms maar probleempjes die niet noemenswaardig zijn.:)

 
Ik ben zeer tevreden over mijn PopUpkiller 1.43 en ik kan alles zelf bepalen wat wel en niet van mijn scherm verdwijnt.

Dus er zijn naar mijn mening zeker wel heel goede pop up killers.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan