boets/zeeman

S

smurf

hehehehe nu ff voor jullie hahahaha wat een gebakjes he maar dat brouwsel van zeeman is wel wat denk ik dus ja misschien is dat wel een goed idee om te zorgen dat ik heel veel scheppen hier heb en dan wat organiseren. Uhhhhhhhhhhh kom jij dan ook graven. boets heb je geen foto van die buurvrouw van je want dan komen er misschien een paar meer mensen hun hulp aanbieden. En kan je der geen 10 rittenkaart van krijgen, i.v.m. de korting....

boets breng je huisdieren ook mee gezellig dan man.

 
Ha die Smurf, binnenkort een bbq-tje! Is een strak plan, zet mij maar op de lijst ( ben tenslotte niet voor niets SM BY BBQ),help dan ook wel even mee met graven, moet het niet zo vriezen hoor, anders krijgen we geen schop in de grond , btw zag in die topic van jou ook staan over een t-stukje bij de buum plaatsen, hoop dan ook dat die tien rittenkaart met de buuv puur om te dansen is en niet om stukjes bij (in) de buuv te plaatsen. Zou niet echt leuk zijn tegenover de buum, zijn frambozentuintje is immers ook al continu leeg.

Boets

SM BY BBQ.

 
IK moest ff goed opletten hoor, want was ingewikkeld schrift zoals je dat bracht maar goed alles is beter dan morse....

Maar goed de buuv, die ken ik natuurlijk niet dus ja als de problemen zijn dan heb ik die niet en alles wat niet mag of ill. is heb ik gelezen is dikmakend. En het frambozen tuinytje moet uiteraard wel weer op gang worden gebracht he i.v.m. de winst van de frambozen he dat wel.

By the way, ken jij dat brouwsel van zeeman trouwens, schijnt erg goed te zijn hoor maar ja heb geen ervaring nog...

 
Hoi Smurf,

Boets heeft ook geen ervaring met m'n eigenbrouwsel dit omdat ik de fles die ik daarvoor bedoeld had weggegeven aan Goto.

Deze zou je daar meer info over kunnen geven.

Moet maar eens de machine weer gaan opstarten want anders ben ik te laat natuurlijk voor de bbq.

groeten,

Zeeman.

 
Heb nog geen ervaring met het eigen brouwsel van Zeeman, ben hem tegengekomen op de meeting in Breda hebben we samen met nog een paar satcollega's één of twee borreltjes gedronken uit Zeemans fles(meen dat het vodka was), moet zeggen dat hakte er na de nodige biertjes die ik al ophad aardig in, toen we naar huis gingen waren de drie stoelen en twee tafels waar ik langs moest een complete hindernisbaan geworden, dus ben inderdaad benieuwd naar zijn eigen brouwsel als dat nog sterker is dan wat hij toen bij had, dek je dan maar. Smurf wat denk je van het voorstel: Organisatoren en alle SM BY BBQ:

1 Geultje graven (t.b.v. Smurf's kabelverbinding).

2 Stukje plaatsen in (ehhh, sorry) bij buuv.

3 BBQ en klein glaasje nuttigen van Zeemans eigen brouwsel.

4 Bedje toe en lekker uitslapen met buuv.

(ehhhh punt 1 kunnen we eventueel ook laten vervallen).

Alle andere genodigden:

1 Geultje graven (t.b.v. Smurf's kabelverbinding)

2 T-stuk plaatsen bij de buum, kabel leggen en geultje weer dichtgooien.

2 BBQ en heel veel glaasjes van Zeemans eigen brouwsel drinken(t.b.v. buuvs veiligheid).

3 (Mits men nog kan lopen) danzzzzzzzen met buuv.

Boets

 
Heb inderdaad ervaring met Zeeman's eigen brouwsel,na een paar glaasjes had ik opeens heel veel schotels in m'n tuin staan,terwijl er dit voorheen maar 3 waren.

Trouwens dit fenomeen is nu minder geworden na een paar weken zie ik nu nog maar 6 schotels en ik hoop dat die laatste 3 er ook nog afgaan.

 
het heeft dus wel wat dat brouwsel, uhhhhhhhhhhhhh ik had gevraagd of hij niet een brouwsel/monster kon sturen maar ja nog geen post gehad

Start jij die machine maar weer op hoor

boets ik heb jou wel ontmoet maar zeeman heb ik niet gezien toch of wel?????

 
Hoi Smurf (en Boets en Goto natuurlijk)

volgens mij hebben wij elkaar nog niet ontmoet maar kan het mis hebben( je kent mijn hobby).

Ben ondertussen bezig om mijn pijpwerk weer in elkaar te sleutelen. Heb ondertussen uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Goto een beetje last heeft met het ontvangen van de westelijk gesitueerde satellieten. Om dit probleem te verlichten c.q. te verhelpen heeft hij 2 opties. nr1. slopen van zijn huis. nr2. het afzagen danwel flink kortwieken van een boom c.q. bomen.

Is het een goed idee om dit in te passen in "The survival of the fittest 2002".

OK kost weer een extra inspanning van Boets's buuv, namelijk het masseren van diverse ledematen tbv. de tweede dag.

Ook zal het me een paar extra flessen kosten maar alla is goed voor m'n eigen gezondheid en aan het eind van de rit kan Goto veel meer zien.

benieuwd naar jullie mening.

 
Kijk dat noem ik nog een meedenken of niet dan, 2 trainingsdagen. Ja echt perfect........ Dag een graven op de veluwe om de kabel in de grond te krijgen, en dag 2 voor goto's werkzaamheden.

De buurvrouw van boets is er voor de verzorging van de bezeerde ledematen, smurfin zorgt voor de soep. en zeeman zorgt voor het apperative.

Dat zijn berichten en oplossingen waar je wat mee kan of niet dan.

Als men bij anaal + op deze wijze net als ons zou samenwerken werd het allemaal veel beter da's zeker. Maar hebben niet zoals wij de knowhow in huis. Dus ja.

 
Survival of the fittest 2002,waar en vanaf wanneer kan men zich aanmelden?

Dat sleufje graven op de veluwe daar draai ik m,n hand niet voor om.

Maar dat boompje waar ik last van heb das andere koek,te weten ongeveer 90 jaar oud, 18 meter hoge eikeboom en doorsnee van minimaal 1meter.

Voor het zagen van deze boom zijn minstens 15 aanmeldingen nodig,een persoon voor het zagen en 14 om de buren tegen te houden,boompje staat in hun tuin.

Voor de versnaperingen wil ik ook een bijdrage leveren door de hier in de buurt (Germania)traditionele Schweinefleis mit Sauerkraut te serveren

 
heb ik dat goed gelezen?????????

Boets buuv's gleuf is 800 meter???????

tja dat gaat never nooit niet passen natuurlijk,

lijkt het of je met een piccolo in de Notre Dame speelt.

Zelfs met ee eike boom van 18 meter.

hik hik.

 
@all,

Survival of the fittest 2002, ja jongens lijkt mij een uitstekend idee, gewoon er eens echt een weekeinde lekker tussenuit met al je (satvrienden), geultje graven, boompje kappen, heb het er net met buuv over gehad, ze is net als Zeeman ook weer bezig om aan haar pijpwerk te knutselen, hahahahaha.

Boets

 
Als die van de buurvrouw zo groot is dan kun je der haast in verzuipen, In iedergeval kunnen we der dan met z'n allen in badderen als de werkzaamheden klaar zijn

 
@ all,

Is het misschien niet leuk deze survival of the fittest aan te bieden aan onze mods en admins ter ere van het één jarig bestaan van dit board ????

 
Ja,ja,ja! Barbeque-en in Februari!!!!!!!!

 
Het is natuurlijk maar de vraag waar de barbeque staat!

anders veel antivries nodig natuurlijk.

 
Heel veel antivries :)

Alles met alcohol is dus welkom begrijp ik :)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan