Hoe wordt het 1 jaar bestaan gevierd??

I

ilya

Ik weet nog goed dat ruim een ruim geleden het board de " lucht " inging.Na effe een poosje weg te zijn geweest zijn jullie nonstop vanaf ca februari 2001 een fantastisch board gebleken.Iedereen kan aan zijn trekken komen.

Hulde aan de mensen achter schermen.Ik hoop dat jullie het nog heel lang volhouden.

Het zou ontzettend leuk zijn om dit op de ene of andere manier dit te vieren.

ILYA

 
nou ik neem er vast een,proost.

op de afgelopen +/- 1.5 jaar.

 
Dat we hiet aan ons trekken komen komt voornamelijk dat we kanalen proberen 'OPEN' te zetten

Robbie

 
Tja, we bestaan eigenlijk al langer dan 1 jaar, we zaten bijna 1 jaar op EZboard namelijk met het Satellite Fun Board.

Daarna zijn we een keer of 7 van servers af gegooid en eind van het jaar / begin januari zijn we iets van 2 of 3 weken offline geweest.

Daarna zijn we op deze server terecht gekomen en daar zitten we inderdaad bijna een jaar nu.

Dus eigenlijk bestaan we inmiddels al 2 jaar. We bestaan zelfs een maand of 3 langer dan de site die hier niet genoemd mag worden.:)

Als we uitgaan van de tijd op deze server en de officiele registratie van deze boardsoftware hebben we er bijna een jaar zonder problemen op zitten, misschien inderdaad een goed idee om dat op een of andere manier te vieren. De mods en admins van de UDSB gaan dat al doen, maar misschien kunnen we ook iets leuks voor de gebruikers bedenken... wie weet.:)

 
Harstikke leuk, succes mods en admins , ik hoop dat jullie de gebruikers een beetje laten mee genieten.

Maar eerlijk is eerlijk alle eer naar jullie.Zonder jullie hadden we niet dit mooie board.

Top

ILYA

 
Nee hoor, de helft van de eer gaat maar naar ons, want zonder ons was dit mooie board er inderdaad niet, maar zonder jullie gebruikers was het niet geworden wat het geworden is, dus we delen de eer da's wel zo eerlijk.:biggrin:

 
Dusseh, koffie met gebak binnenkort?

 
@Joost kan het weten : )

Regel het maar.Hilversum ligt erg centraal. Ik weet een goed hotel restaurant vlak bij xxxx anal rood blauw etc.

ILYA

 
Is de kantine van C+ misschien een leuke optie? :)

 
Ja luitjes het is eigenlijk best de moeite waard om eens wat groots op te zetten want het is net wat bt zegt iedereen werkt mee aan het voortbestaan van het board.

feestje bouwen en kennismaken met mensen heeft best wat hoor

of niet dan.

uhhhhhhhh de begeleiders van het board hebben toch wel een pluim verdient hoor dat wel, want hun accurate handelen elke dag weer maakt het mogelijk dat het board draait.

Erg goed hoor boys

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan