humax error !!!

K

koot

E-AC Incorrect application CRC-32 Download latest version of application S/W

een rode balk waar dit in staat geschreven en voor de rest een blauw beeld

wat kan hier nog aan gedaan worden of is het gedaan met die 5400 irci

kan nergens meer in komen is die kast te resetten op een of andere manier

weet iemand hier een antwoord op

groetjes en bij voorbaat bedankt

 
Heb je al geprobeerd de software er opnieuw in te zetten? Ik vraag het voor de zekerheid maar even...

Als dat niet werkt zou een reboot met het Z-board kunnen helpen, kan er in ieder geval nieuwe software in gezet worden.

 
eerst off. firm erin zetten van humax, en dan opnieuw patchen. je moet waarschijn lijk het ding met de knop op de achterkant bedienen voordat hij wil.

 
Haal even de 'reset-software' op zodat hij weer in originele staat wordt gebracht. Probeer daarna hem weer opnieuw te patchen

 
Heb net "ergens anders" deze melding ook al gezien en er op gereageerd.

Bij mij kwam hij aan met: OTA FAILED of iets dergelijks, vervolgens E-AC

Ik vind het vreemd dat dit bij meerdere mensen tegelijk gebeurt. En die OverTheAir vind ik helemaal griezelig.

Vervolgens de oude 4.1NL er overheen gegooid. Nu geen problemen meer (voorlopig ???)

Lummel

 
Na het aansluiten van een nieuwe rotor die gevoed wordt vanuit de humax krijg ik zo af en toe ook deze melding. Alleen als je de hummie koud opstart. Ik heb zelf sterk het vermoeden dat het hier om een foutmelding uit de netvoeding gaat (AC).

De voeding van de humax is veel te licht en dat is een bekend probleem. Is niet gewoon je voeding langzaam aan het overlijden ??

Als ik de humax dus aan zet met de schakelaar achterop dan krijg ik ER-AC, als ik dan een beetje speel met de standby knop dan komt de humax tot op heden weer tot leven. Hoewel ik vanochtend zelfs een "tik" hoorde (als een overspringende vonk).

Ik heb al even met de importeur gebeld maar een losse voeding krijg je niet. Moet je je hele ontvanger opsturen en anderhalve maand wachten ... dus als iemand nog een tip weet (elco's vervangen ?? zojaa welke ??

 
Sommige LNB's verbruiken wel wat stroom hoor !!

Probeer eens een LNB met lager stroomverbruik.

Ik heb hier al eens in het forum een tabelletje gepost. Gebruik eventueel eens de zoekmachine hier.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan