PPV met funcard

D

dreeke

Is het mogelijk om met een funcard ook die PPV events af te handelen? Ik heb wat gespeeld met de 'D' toets op mijn flipje en gezien dat ik voor flink wat geld mag kijken maar ik weet niet hoe ik zonder modem hier iets mee kan.

Dreeke

 
Met Secom 4 zet je gewoon de optie simulatie PPV events aan en je hoeft nergens meer op te drukken of te proggen.

MTB

 
@nitwit:

Ik heb vanalles geprobeerd te 0-en maar dat levert me niets op. Op welk moment en in welk submenu?

@MTB:

Mijn spaans en mijn italiaans zijn beide zeer slecht.... Zou je me die kunnen mailen (in het kader van de jonge onderzoeker)?

Dreeke

 
@MTB:

Ik heb de files gevonden. Mail hoeft niet meer. Ik ga hier eens mee stoeien. Thnx.

Dreeke :)

 
@ dreeke,

direct na het zappen. Wat MTB zegt is natuurlijk nog eenvoudiger.

Nitwit

 
@MTB: Ik ben wat aan het stoeien geweest met secom 4.02 en funprom. Ik ben echter nog geen optie tegengekomen om die simulatie aan te zwengelen. Verkeerde programmersoft?

Dreeke :sad:

 
Funmagic 1.4. ==>Edit Eprom.==> File laden of uitlezen==> Special menu. Hier kun je config veranderen. Phoenix (mode) progger.

MTB

 
Funmagic 1.4 ==> edit Eprom==> file laden of lezen uit funcard==> special menu

Progger in phoenix mode

Succes

MTB

 
Goed........

ben ik ook maar eens aan die Funcards begonnen ;)

In de goldbox heb ze helemaal aan de "gang" met Secom403. PPV loopt inderdaad als een zonnetje.

Maar hoe zit het nu eigenlijk in de Aston (1.04)?

Daar krijg ik met die Funcard de PPV alleen maar in de preview mode. Dus als de Ax-en niet gezonden worden, blijft het helemaal zwart :[

Is daar nog een oplossing voor met Secom?

BTW,

Heeft iemand al ervaring mat SandraD7 ?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan