Warranty sticker in Humax 5400Z

satelliet

Active member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
228
Waarderingsscore
0
Punten
0
De nieuwe levering Humax 5400Z heeft over de connector aansluiting nu een warranty sticker " If seal is broken ..." alsook over de twee eproms C3B... hun pootjes is er siliconen gesmeerd. Ze maken het ons nog moeilijker.

 
hallo,

dat klopt helemaal , ik heb er vandaag zo een paar in mijn handen gehad.

het lastige is wel dat ze juist die sticker op de jp-250 zetten.

wie weet wat gaan we nog allemaal tegenkomen in de humax.

groeten

 
>het lastige is wel dat ze juist die sticker op de jp-250 zetten.

Ja eeeehhhh... waarom zou dat nou toch zijn?

 
Maar als ik het goed begrijp, zit er nu dus wel weer een JP250 connector op het board...

Dan hebben ze het zelf toch ook moeilijk voor de repairs, als ze er geen connector in zetten. Zijn ze dus mooi van terug gekomen. Of hebben ze die sticker gewoon over de print geplakt? Waarschijnlijk alleen aan de bovenzijde, dus moet de print er weer uitgehaald worden en dan aan de onderzijde patchen met een needleboard met omgedraaide aansluitingen. Tsjonge jonge, wat een kat en muis spelletje.

 
Nee, nee, op de onderzijde zit ook een warranty sticker. Het is zo'n stickertje met insnijdingen die zeer gemakkelijk in stukjes scheurt als je deze eraf wil halen, zoals de prijsstickers in warenhuizen.

Nu rijst nog de vraag, bij gebruik wordt de hummie nogal warm binnenin, mogelijk dat deze stickertjes erna verloop van tijd aan de print bakken of eraf vallen. Laat ons het laatste hopen.

Mogelijk zit er hier een drukker mee te lezen die deze kan namaken en ons voor een schappelijke prijs aanbied :) :)

 
Nog vergeten te melden, er zit ook GEEN connector op het bord.

 
Misschien kan Humax er ook een sticker op plakken met een grafiek van de verkoopcijfers van het afgelopen jaar ?

Dan begrijpen we ook waarom er een kat en muis spel wordt gespeeld; Humax legt nog steeds onder druk van derden "grapjes" in de receivers maar zijn onofficieel nog steeds erg blij met de verkoop denk ik, maar ja ......

De eerste posting met " 5400 niet meer te flashen " moet ik eigenlijk nog tegenkomen, sinds de 1e stappen in augustus 2001 (loader 2.08, connector verwijdering etc. etc.) ligt de 5400 nog steeds gewoon in de winkel .....

En wees eerlijk ? het is toch leuk ? aanpassing, oplossing, aanpassing, oplossing etc. zo blijven we lekker bezig in de wintermaanden !

c-ya !

Viewer

 
Dat is het 'm juist dat stukje hobbyisme dat erbij komt, anders zou het zo saai worden.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan