3310 met versie 5.03 probleempje

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.774
Waarderingsscore
1.000
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Ik heb hier een bovengenoemde gsm.

Die wilde ik unlocken, op een site heb ik toen een "solution.zip" gevonden.

Deze vertelde eerst een backup te maken, dan een gepatchte .fls file er op te flashen, dan met Newnokiatool in de MCC+MNC veld of zoiets FFFFFFFF te zetten en te locken en daarna weer de phone uit te zetten en een originele .fls file er weer over te flashen en dan zou het goed zijn.

Welnu, het eerste is me gelukt, maar in Newnokiatool blijkt nog alles dicht te zitten.

En ik kan dus ook niets in dat MCC+MNC veld typen, is er geen eenvoudiger oplossing?

 
Hee thanks Ronald, ik zal eens kijken, er zat overigens geen sim in tijdens mijn pogingen.

By the way, heb je een ander email adres? Ik heb je nog een aantal mailtjes geschreven (stuk of 3 a 4 dacht ik) maar nooit een antwoord gezien, begon me al zorgen over je te maken.:)

 
Helaas, die oplossing had ik al. Maar die werkte bij mij niet en als ik me niet vergis zitten bij mij nu lock 1 en 2 dicht.

Hoe kan ik de backup die ik gemaakt heb weer terugzetten?

Staat dan ook weer zoals in het begin alleen lock 1 dicht of blijven die locks zo?

 
wat mijn email betreft deze is niet veranderd

vreemd dat ik de mailtjes niet binnen heb gekregen.

als je de backup van de telefoon weer terug zet dan moet hij weer in zijn orginele staat zijn.

de flash kan je terug zetten met dejan flasher flash hem wel vanaf het juiste start addres!

gr ronald

 
Snif, dat is dus mislukt, ik heb je een reply geschreven op je mailtje.

 
Nee hij reageert nog, maar ik heb de backup verkeerd teruggeflashed schijnbaar, dus ik krijg geen beeld meer op het display.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan