Hoge beloning

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

Paperclip

Voor aanwijzingen die leiden tot het terugvinden van en het bekend worden van de identiteit van de daders van een diefstal van:

Satelliet Ontvangers

van het Merk en Type:

Echostar DVR-7000 en

Echostar DVR-5000

ontvreemd vanuit het magazijn van Echostar Int. Corp. te Almelo

op dinsdag 15 januari 2002

Voor inlichtingen:

Interlloyd Avery BV

Amstelveen

Tel: 020-5031564 / 06-53268609

(eerste ontvangers zijn reeds in de regio Utrecht gesignaleerd)

 
welke serienummers? is dat ook bekend?

Dat is misschien wel handig om te weten omdat ze nog wel eens op de site van echostar worden geregistreerd.

 
kijk rond op de verschillende verkoop sites

marktplaats:

De enige echte ECHOSTAR 7000 nieuw in doos

EURO 950,- winkelwaarde EURO 1.400

 
Is de politie al gewaarschuwd????

 
LoL, ga er maar van uit van wel, ik denk niet dat Echostar zelf lekker op zoek gaat en de politie niet gezellig mee laat zoeken.;)

En de verzekering dekt overigens de schade niet als er geen aangifte is gedaan.

 
in dit geval is het uit handen gegeven aan interlloyd ,dat is een expertise bureau die in opdarcht van bv de verzekering het speur werk doet.

of alles boven water komt durf ik niet voor ze te hopen,maar zulke machine zijn toch nog wel wat uniek op de markt dus zullen ze vrij snel opvalllen denk ik.

als ik al zie dat er op internet op dit moment ad7000 aangeboden wordt van rond de 400 euro goedkoper als normaal(splinternieuw) ,dan rijzen mij de haren ten berge...!

maargoed dat zullen er wel meer gezien hebben.

 
Neem maar aan dat ze zulke aanbiedingen echt wel zien.

De verkoopprijs waar ze hem voor aanbieden ligt al beneden de inkoopprijs excl. btw.

Vul in en kleur de plaatjes :)

 
Op de markt zullen ze wel opvallen, eenmaal thuis in het tv kastje niet meer.:)

 
hier is ie dan de nieuwe Echostar 7000

Prijs: EURO 900

Beschrijving: Dit is de machine die u zoekt nieuw in doos verkrijgbaar Echostar 7000 met harddisk 40gb

Foto: Geen foto beschikbaar

Naam: parel

E-mail: Klik hier om een E-mail te sturen naar k.miarjio

Telefoonnummer: 06-53147811

Woonplaats: rotterdam

Provincie: Zuid Holland

Plaatsings datum en tijd: 23-01-2002, 23:39:57

Aantal malen gezien: 93

Heb net een mailtje aan Almelo gedaan

MTB

 
Neem aan dat de mannen van Interlloyd ook niet helemaal op hun achterhoofdje gestuiterd zijn. zullen het ook wel hebben gezien, an anders nu van diverse zijden gehoord.

Wat opvalt is dat de ontvangers in Rotjeknor aangeboden worden.

denk dat de meeste dus al op de boot naar verweggistan onderweg zijn.

Hoop dat ze veel van deze ratten die met hun tengels niet van andermans spulletjes af kunnen blijven goed te grazen nemen.

Meestal maalt de lange arm der wet niet om bedrijfsinbraken. heb dit helaas twee keer mee moeten maken. tweede keer dader bekend (stond netjes met giegel op video tijdens forceren raam), alleen niets bij hem thuis gevonden. voor politie kous af !

resultaat: FL300.-- boete + 2 maand voorwaardelijk voor dit stuk ongedierte.

Resultaat voor mij, kantoor vol glas, 3 pc's + copier + laserjet + diverse plc interfaces + epromprogger pleite, 3 dagen werk om alles weer op orde te krijgen. Schade ongeveer F16000.--

Oh ja, en de secretaresse volledig op tilt.

bah

Peter.

 
iedre avond een spijkerplank onder het raam leggen ,,,leuk...........!

 
Je zou bijna het recht in eigen hand nemen om je zuurverdiende kostbare spulletjes te beschermen.

 
Hmm, ik vraag mij af wat erger is, klikken of "de politie een handje helpen" :)

 
Klikken vind ik laf.

De politie een handje helpen vind ik beter.

Het moet sportief blijven. Inbrekers moeten ook leven.

Maar als ze gepakt worden dan moeten ze ook wel veroordeelt worden en mijns inziens is een facie op een videofilm genoeg bewijs.

Overigens niet alles te zwaar veroordelen, vergeet niet dat immers een aantal van ons ook domweg bezig is met diefstal, aanagezien een aantal nu gratis kijken naar iets waar ze normaal voor zouden betalen (en uiteraard ook een aantal er toch nooit een abo op zou nemen en een aantal wat al een abo heeft).

Een pen meenemen van de zaak is ook diefstal. Nu kun je zeggen "ach... wat is nu een pen" en dat klopt.

Maar vandaag is het een pen, morgen een gummetje, als je een bedrijf hebt met 40 werknemers, kan het toch wel eens gaan oplopen op jaarbasis.

En dan zijn er natuurlijk nog altijd mensen die, indien mogelijk, zich zo'n gelegenheid om zo'n goedkope ontvanger (of misschien wel computer of laptop) te kopen, niet langs hun neus zouden laten gaan.

Daarmee wil ik zeker niets goedkeuren, maar alleen de mensen een spiegel voorhouden, en daarmee bedoel ik niet de replyers hier maar het is gewoon een comment in het algemeen.

 
@BT

Inderdaad is 1 beeldframe van een timelaps recorder genoeg om iemand te veroordelen. dat klopt. maar een boete van F300.-- terwijl desbetreffend heerschap een betonklinker door een dubbele ruit van F250.-- werpt, en vervolgens de camera/ir sensor van de wand rost die het bedrijf toch F600.-- gekost heeft ??? gelukkig kon men niet bij de recorders.

Het enige wat je kan doen is schadevergoeding eisen van deze persoon. Die schadevergoeding krijg je nog toegewezen ook, no problem, alleen van een kale junk (kip) pluk je geen geld (veren).

Een typisch gevalletje van jammer dan dus.

Wat mij aangaat kunnen ze dit soort personen niet hard genoeg aanpakken. heropvoedingskampen sovjetmodel "goelag" lijkt mij wel wat voor dit soort personen.

Peter.

 
Nog vergeten.

1/ik heb nog nooit een c+ abo gehad (behalve het gratis pakket)

2/ik heb geen behoefte aan een C+ abo, toen niet, nu niet, en in de toekomst ook niet, ik kijk behalve het late journaal, nova en het sportjournaal bijna geen tv. gewoon te weinig tijd, en een gebrek aan interesse.

wat mij aangaat gaat het hele spulletje dan ook gewoon op zwart (behalve ned3), ik zal er weinig aan missen.

 
POLITIE Helpen die kunnen toch alleen maar PARKEER boetes uitschrijven,over die mensen hebben we het toch !

Robbie

 
Nou ja, die is wel erg laag bij de grond hoor.

De nederlandse wetgeving zit nu eenmaal zo in elkaar.

De bevoegdheden van de nederlandse politie zijn nu eenmaal niet hoog.

Anders heb je zo weer een claim aan de broek als je per ongeluk een vouw in de broek van iemand gemaakt hebt.

 
Wat tech nu aanhaalt is inderdaad het probleem. Maak het dagelijks mee ook in de werksfeer. Het bedrijf waar ik werk heeft dan wel niet te maken met diefstal maar met vandalisme. Groepen hangjongeren trekken door de hele buurt heen en ook bij ons wordt er regelmatig een vernielingkje gepleegd. Regelmatig zeker want de post vernieling was in het afgelopen boekjaar 2001 iets meer dan 65.000 gulden.

Je krijgt dan te maken met politie die zeker wel welwillend is maar deze jongens die dit veroorzaken moeten wegens gebrek in opvoeding met de harde hand aangepakt worden. Op zich geen probleem voor die politiejongens maar ze zijn niet meer zo happig op hard optreden nadat een van de jongeren een collega had aangeklacht voor een te hard uitgevoerde poging tot arrestatie. Gelukkig won die agent deze zaak maar was wel 3 maanden door de interne recherche regelmatig verhoord en voor zijn functie op non aktief gezet. En dat terwijl de bewuste raddraaier binnen 2 uur op straat stond en waarschijnlijk eens in 2005 als hij meer dan 100 delicten op zijn naam heb staan en allang voor de samenleving helemaal ontspoort is voor de rechter moet verschijnen. Dat is het probleem in Nederland. Wij zijn gewoon in sommige dingen truttig en veel te lief.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan