Good te be back

G

Great T

Good work...

Fijn dat jullie zo snel alweer terug zijn. Alleen jammer dat nu veel berichten verloren zijn gegaan. naja.

Wat een ter*ng bedrijf dat anal + even ezboard zo onder druk zetten....

 
Yupz, inderdaad.

Maarja, dit is maar tijdelijk voor zover ik begrepen heb. Leuk dat er al weer een paar mensen aanwezig zijn nauwelijks een half uur nadat de zaak hier geopend is.
smile.gif


 
indeed !

effe zoeken maar snel gevonden.

suc6 jongens of/en meisjes...

 
Knap werk, dat gaat een stuk sneller zo dan C- er wat tegen kan doen.

In het nieuws forum staat dat het lastig is om de oude items hier terug te plaatsen, maar als iedereen die iets interessants heeft uit het oude board, kan dat hier misschien weer gepost worden.

Vooral voor de populairste FAQ's is dat interressant

Dan zijn we zeer snel weer up to date.

 
In het kader van mijn eerdere posting hierboven, heb ik wat in het hardware en in het FAQ forum gepost.

Als dit welkom is, dan kan ik wel even kijken wat ik vrijdag vlak voor het stoppen van de vorige versie van het board nog onder ogen heb gehad, dat is bij mij nog terug te vinden.

Ik zie het wel aan de replies hier of daar behoefte aan is.

 
Alles wat interessant is en wat nog van het oude board over is, is welkom.
smile.gif


 
goed gedaan jongens laat je niet kisten

ik heb mijn naam maar naar hun produkt genoemd

 
Pfwoeh, was dat even schrikken. blij dat er weer een funboard is. begon bijna weer afkickverschijnselen te krijgen.

@ canaal dinges, Flauw mannen, erg flauw zelfs. kunnen jullie nu echt niets anders verzinnen, het is een beetje zielige actie, niet ? beetje hobbyistje pesten. Ga eens wat structureels doen. Hobbyistje pesten = erg gemakkelijk, goed smartkaartje ontwikkelen = erg moeilijk kennelijk. is nu de tweede keer dat ik me op loop te winden over dit bedrijf.

dit soort laag bij de grondse acties zijn wel erg goedkoop. wat voor mensen zitten er op de r&d afdeling van dit bedrijf ? te licht bevonden bij andere bedrijven, en boven komen dobberen bij jullie ?, zomaar wat mensen van de straat geplukt ?

Bah, wat een loosers.

ben boos.

peter.

 
WAY TO GO GUYS !!!!!!

Gelukkig dat jullie zo snel gereageerd hebben met deze nieuwe site.Alleen `n beetje jammer van die reclame`s,maar `t gaat om de inhoud en die was GOED!!!(en zal denk ik alleen maar beter worden)

Wel leuk dat we nu allemaal junior members zijn.

Good to be back.

Groetjes,

Appie

 
Dit geeft de klasse van het board weer! Binnen 24 uur weer terug. Ik zal ook eens kijken of ik nog faqs oid opgeslagen heb.

@Canal? figuren: Hou je toch niet bezig met een stel hobbyisten, jullie actie geeft je toch al bedenkelijke niveau wel weer. Concentreer je toch op de programmering en eigen organisatie, want ik ken geen bedrijf, zelfs UPC niet, zie zijn zaakjes zo slecht voor mekaar heeft.

Een satelliethobbyist,

Aznar

 
Hopa,

ben der ook weer terug bij, en blij dat we zijn !!!!

Bedankt jongens,

Johnny.

 
Ha, mooi, ze zijn er allemaal weer, nou alleen de satellitefun banner no boven het forum en we zijn weer kompleet.

houden zo!!! en bedankt voor de snelle aktie,

borreltje

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan