Wederom bewijs dat TB steeds opnieuw begint. How low can you go!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.773
Waarderingsscore
998
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Satellitefun heeft niemand iets in de weg gelegd, ook geen ruzies meer gemaakt (daar begonnen wij trouwens toch niet mee).

Heden kregen we van "vriend" TB een aantal dreigementen. Hier duidelijk het bewijs dat hij -ons- steeds opnieuw probeert dwars te zitten en niet andersom. Dit soort lame grappen hadden wij al jaren geleden kunnen doen, maar zo laag vallen wij niet.

Hij heeft namelijk het satellitefun.nl domein geregistreerd, hetzelfde geldt voor het satnerds.nl domein, alleen om ons dwars te kunnen zitten als Zijne Grootheid -denkt- dat wij weer iets zouden doen wat in zijn ogen niet kan.

Dit kunnen we jullie niet onthouden, het is het zuiverste bewijs dat niet wij steeds opnieuw oorlog zoeken.

Onderstaande info is met elke whois te verkrijgen, het is tb's isp bedrijfje, en op dezelfde naam is dus ook satnerds.nl geregistreerd.

Hoe laag kan men vallen......

================================================

satellitefun.nl NS ns1.bluedns.nl

satellitefun.nl NS ns4.bluedns.nl

satellitefun.nl MX 30 http://www.satellitefun.nl

http://www.satellitefun.nl A 213.196.37.221

[whois.domain-registry.nl]

satellitefun.nl (second domain)

Organisation:

2 Blue 4 U Internetdiensten

Burggravenlaan 18

2313 HV LEIDEN

Administrative Contact:

J.J. Scheffer

Phone: +31 650 233915

E-mail: postmaster@satellitefun.nl

Technical Contact:

S. Scheffer

Phone: +31 650233915

E-mail: info@2blue4u.nl

Registrar:

2blue4u Internetdiensten

Burggravenlaan 18

2313 HV LEIDEN

Domain Nameservers:

ns1.bluedns.nl 213.196.1.192

ns4.bluedns.nl 213.196.37.40

Domain first registered: 30-12-2001

Record last updated: 02-01-2002

 
snap het niet een jaar of wat terug heeft hij me bedreigt dat hij me zou opzoeken, dacht toen van zal wel een jochie zijn van een jaar of 15, laat maar gaan het verstand komt met de jaren.

maar nu is het een paar jaar later en nog geen verstand, zal nu wel niet meer komen ook denk ik .

 
Klopjacht organiseren?

 
`t is blijft in mijn ogen een zeer kinderachtig ventje. dit mono touw trekwedstrijdje van TB,zal wel uit jaloersheid zijn voortgang blijven hebben. Mijnheer kan er blijkbaar nog steeds niet tegen dat er mensen zijn die een hobby hebben en HEM in persoon daar niet de comercieele vruchten van laten plukken.

Het blijkt dus wederom dat toxbee nog steeds niet tot de volwassen mensen gerekend kan worden. En klieren daar liggen we toch niet wakker van. Een oud gezegde verteld ons,"hij die kaatst moet vangen". En hij is goed op weg naar dat laatste. Zal wel een slechte jeugd of zo gehad hebben, daar hij anderen blijkbaar niets gunt. Mogelijk kan hij hiervoor eens in therapie gaan.

 
jammer dat i bezig blijft dat er iets schort is wel duidelijk,en dat i een hobbyist is vergeet het maar een kennis van me heeft me de bewijzen laten zien wil er niet meer over zeggen

 
Gaan jullie niet een beetje erg ver?

Iedere nederlander kan toch vrij een domein registreren?

Dan had je het zelf moeten doen als je er zo veel waarde aan hecht. Mijn bedrijfsnaam is ook al geregistreerd door iemand die er volgens mij niets mee doet. Dat heet het recht van de eerste ofzoiets. In ieder geval kun je daar niets tegen doen, en is het ook niet echt iets om je druk over te maken denk ik:)

Satlover

 
jongens die klote TB moet toch ook eens een lesje geleerd worden

Moet toch te bannen zijn uit de satminded urls

Voor de rest heb ik hier woorden meer aan toe te voegen.

 
@satlover: diegene die dat doen zijn mensen die op geld uit zijn en dan heb je aan toxbee een hele leuke namelijk: die denkt dat ie overal geld ziet.

Grtz Bullet

 
satlover2 dit hrrft rrn hrlr diepe achtergrond. dit board is zoveel als ik weet het oudste sat board. en eerstgenoemde kan daar bleikbaar niet goed met omgaan

 
@satlover: diegene die dat doen zijn mensen die op geld uit zijn en dan heb je aan toxbee een hele leuke namelijk: die denkt dat ie overal geld ziet.

Grtz Bullet

 
Dit gaat gewoon te ver wat die vent doet hij al een jaar niets anders dan de rest van de satwereld tegen zich in het harnas te jagen en dit is zolangzamerhand wel de druppel. Het is gewoon een zielig ventje.

Groetjes zappie

 
Hehehe, "dat groepje" is toch wel wat groter dan sommigen beweren;-)))

Satlover2, ineens een posting? en dat via een vage proxy?;-)))

 
hallo denktenk, ik ben inderdaad meer een kijker als een schrijver omdat ik meestal zie hoe mensen zich druk kunnen maken om niets en bang ben zelf direct bij een van mijn eerste berichtjes aangevallen te worden. Ik had wel een beetje gelijk dus :)

De satnerds waren er volgens mij al veel langer, maar dat terzijde.

In ieder geval moet je je er gewoon niet druk over maken. Jammer dat ik vroeger Microsoft.com niet heb geregged:biggrin:

Ja en ik ben een Satlover2!

 
Oh denktenk, wat is er eigenlijk mis met een proxy programma? Is anoniem surfen nu ook al verboden of maakt het je nerveus.

Ik hou er niet zo van tijdens het surfen mijn virtuele pincode achter te laten. Vandaar dat proxyprogrammatje :)

Satlover

 
kloon 667

 
Originally posted by satlover2 hallo denktenk, ik ben inderdaad meer een kijker als een schrijver omdat ik meestal zie hoe mensen zich druk kunnen maken om niets en bang ben zelf direct bij een van mijn eerste berichtjes aangevallen te worden. Ik had wel een beetje gelijk dus :)

 


De satnerds waren er volgens mij al veel langer, maar dat terzijde.



In ieder geval moet je je er gewoon niet druk over maken. Jammer dat ik vroeger Microsoft.com niet heb geregged:biggrin:


 


Ja en ik ben een Satlover2!






dan snap ik niet waarom je je in de discussie mengt satlover2.

wel snoepen en niet deelnemen???

maakt het je zeker ook weinig uit dat we je naam wat gaan doorkrassen hier ,wel?

_____________________________________

De satnerds waren er volgens mij al veel langer, maar dat terzijde.

_____________________________________

...... je bent prima op de hoogte zie ik!

ik zou zweren dat we je reeds kennen...

vandaar de proxy.... :)

 
A: sorry! satnerds waren er inderdaad eerder.

B: is wel erg vaag. nieuw en dan meteen tb hand boven hoofdje houden.

C: de meeste users hebben niks te verbergen :laugh:

Maaaaaaaar dat is nie boos bedoeld.

 
Het zegt meestal al genoeg als je van die kwiebus bedrijfjes ziet die alleen maar via een o6 nummer te bereiken zijn. Meestal hebben ze wat te verbergen, de sukkeltjes.

groeten

Skybobo :)

 
Eerlijkheidshalve wil ik er even bij mededelen dat ik met TB over icq gesproken heb, kort nadat ik dit geplaatst had overigens.

Hij heeft me uitgelegd dat dit niet persoonlijk bedoeld was maar zakelijk. Hij heeft een internet bedrijfje en omdat deze namen goed liepen, heeft hij deze geregistreerd in het .nl domein voor ze met winst te kunnen verkopen. Dat is zakendoen en dat is niet illegaal.

Waarbij ik terzijde wil opmerken dat mij ten gehore is gekomen dat het trekken van links met een gelijknamige url wel degelijk illegaal schijnt te zijn.

Hoe dan ook, dit is leuk uitgelegd, maar ik heb ook icq's en berichten aan anderen gezien die meer dreigende taal uitsloegen wat betreft het gebruik van die domeinen.

Er zijn er nog meer geregistreerd, een hele hoop met allemaal "satelliet" of "satellite" in de naam, ik laat aan de gedachten over waarom dat is.

Wat mijns inziens dan nog vreemd is, dat die dreigementen aan anderen worden geuit, en verder dat als je geld wil verdienen, dat nu net gaat doen door op satellietgebied van je "concurrentie" de namen op .nl domeinen te gaan registreren.

Nog vreemder is dat iemand die zegt dat hij vind dat net hij steeds zorgt voor rust in satellietland en die rust ook wil hebben, weer op deze manier onrust gaan creeeren want zoiets kun je op je 5 vingers uittellen.

Er is niets illegaals aan, maar dat dit bij tigtallen mensen niet in goede aarde is gevallen (zacht gesproken) moge duidelijk zijn.

Dat iemand die -zeer- op TB lijkt als satlover2 via een proxy gaat meediscussieren heb ik niet zo'n last van, hij heeft zich immers in zijn uitspraken niet misdragen, en hij heeft gelijk dat het niet illegaal is.

De vraag is echter waarom iemand, die zoiets kan weten dat dit gebeurd, de hele meute weer tegen zich in het harnas jaagt.

Verder mag iedereen er zijn eigen gedachten over hebben, maar het topic gaat nu dicht, de strekking is duidelijk, en het zal nu ook duidelijk zijn waarom de gemoederen (terecht of onterecht) weer verbazingwekkend verhit zijn.

Jammer.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan