multidec8 sofcam v.3

denktenk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.453
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
67
Nu uit, softcam versie3, met palco-fix

 
Originally posted by denktenk Nu uit, softcam versie3, met palco-fix
Jammergenoeg nog geen cinecinemas fix... blijft mekkeren om die 2e provider terwijl als je hem op 1513 zet met de hand de ecm wel goed gaat en geen beeld geeft...

 
Is het eigenlijk al iemand gelukt nagra en via te doen met de soft ci?

JAMMER dat de source er niet bij zit. die heb je dus echt nodig volgens mij om zelf via/nagra erin te frutselen

 
Ik heb nu het een en ander gelezen over deze kaarten.

Ik heb zelf nog geen.

Welke raden jullie me aan ??

 
softcam ci versie is een DLL update ,extract(kopieer)em naar je multidec DIR.

Peter pan ,

ja is wel goede vraag,want niet echt alle satkaarten worden ondersteund.

het best verkrijgbaar is bv de technotrend ,of galaxis,en de philips cleverkast loopt er ook goed op.

ik zou dit rijtje aanhouden.

 
Gewoon de soft-ci.dll in je Multidec-directory zetten.

Als je dan in Multidec op soft-ci>about drukt krijg je soft-ci versie 2 te zien.

Druk je dan op ok, krijg je ook soft-ci versie 3 te zien, beide cam versies zijn dus blijkbaar geladen.

mdsoftci-dll in je Multidec-folder is de versie 2 ci, die heb ik uitgezet (kun je doen door bv. mdsoftci.dll te renamen naar mdsoftci.dll.txt)

als je hem later toch weer wilt gebruiken haal je de extentie txt weer weg.

Alle kaarten met een SAA7146 worden door Multidec ondersteund, zoals de Galaxis, Technotrend en sommige Hauppauges.

 
even een vraagje over die dvb kaarten

het is nu wel niet nodig met die software ci

maar kun je er ook een echte ci op aansluiten bijv een astoncrypt voor het geval dat die soft ci niet werkt als er straks nieuwe kaarten komen en zit er veel verschil in of heeft bijv technotrend maar 1 type of andere merken of zijn er meerdere typen van hetzelfde merk

groeten herbies

 
@Herbies,

bij de technotrend,Galaxis en Hauppauge (en misschien ook de Philips, maar die ken ik niet) kun je een uitbreiding kopen die 2 ci-slots heeft, die je in de bay achterin de computer stopt. Da's niet zo handig, maar met een beetje handigheid bouw je hem voorin, kun je makkelijker bij de ci-s komen.

Overigens ondersteunt Multidec geen viaccess, maar windvblive2000 wel.

Sommige nieuwe kaarten zijn echt fta en worden ook niet door Multidec en windvblive ondersteund.

 
Originally posted by denktenk @Herbies,


bij de technotrend,Galaxis en Hauppauge (en misschien ook de Philips, maar die ken ik niet) kun je een uitbreiding kopen die 2 ci-slots heeft, die je in de bay achterin de computer stopt. Da's niet zo handig, maar met een beetje handigheid bouw je hem voorin, kun je makkelijker bij de ci-s komen.



Overigens ondersteunt Multidec geen viaccess, maar windvblive2000 wel.



Sommige nieuwe kaarten zijn echt fta en worden ook niet door Multidec en windvblive ondersteund.
huh... wat bedoel je daarmee? windvblive heeft toch geen cosft ci of logger functies??? en met een ci kun je zowel met multidec als andere programma's gewoon naar andere zaken kijken dan seca/irdeto...

 
JC, herbies vroeg of je er ook gewone CI's op aan kon sluiten, vandaar mijn antwoord. En met viaccess bedoelde ik eigenlijk auto-viaccess, daar was ik dus niet duidelijk mee;-)))

 
bedankt voor de info

denk dat ik van het weekend maar eens op zoek ga naar zo'n kaart

 
Ik zou maar snel zijn volgens mij is er opeens heel veel vraag naar

Er stond er nog 1 op marktplaats bij computer hardware videokaarten 150 euro er was 1 keer geboden 100 euro

jou never no

Robbie

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan