vragen over een DVB kaart

S

smurf

Ik heb de intentie om zo'n pc kaart te kopen maar zit met een paar vragen.

heb je een twinkop nodig of kan je via de out uitgang van je ontvanger de kaart doorlussen.

Stel ik heb er een ci adaptor bij, kan ik dan simpel mijn aston cam der indrukken met de kaart en kan ik dan gewoon tv. kijken op het beeld scherm.

Is het ook zo dat ik de film die ik dan bekijk, op mijn harde schijf kan plaatsen,en deze bv op een cd kan zetten. (kan dit, en welke software heb je der voor nodig)

Welke kaart is op dit moment het meest geschikt? Heeft iemand nog een goede gebruikte

 
een twin lnb is in principe geen vereiste maar wel aan te bevelen ivm polarisatie (bij gelijktijdig gebruik)

met een ci adapter kun je elke ci gebruiken net als bij een standalone ontvanger,maar als je een kaart aanschaft met ci mogelijkheid is het niet meer nodig voor seca en irdeto om deze er daadwerkelijk in te steken want bij md80 heb je softcam.

Opnemen op hd is geen enkel probleem met de meeste software

je neemt op in mpeg2 en kunt dat dan daarna verder bewerken naar bijv divx of vcd

grtz

ps koop in ieder geval een kaart gebaseerd op het technotrend ontwerp met mogelijkheid voor ci-adapter want met de goedkope kaarten is er buiten fta weinig leuks te beleven.

 
Fijn dat je zo snel reageerd, weet nu al weer wat meer, maar welke zou jij kopen als je er nu voor zou staan. en ik wil wel met de optie ci aansluiting (je zegt ook dat het beter is)

ben benieuwd

 
De haupage pctv dvb of de technotrend of de Technisat zijn prima keuzes. Ik gebruik zelf op het moment de technisat skystar en die werkt prima.

 
Ik kan kopen een galaxis (pci) met aansluiting voor een ci adaptor

is dat wat bysky

 
heb ook de galaxis kaart met aansluiting voor ci. met deze kun je prima werken. en werkt ook met de mdec soft ci trouwess..

 
galaxis haupauge siemens en technotrend zijn allemaal dezelfde kaart onder een andere naam dus met een van deze 4 zit je altijd goed.

grtz

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan