ik weet het niet meer

luca

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.014
Waarderingsscore
1
Punten
38
Leeftijd
71
T'is al een eind geleden dat ik nog iets heb gepost , daarom doe ik het vandaag

Ales gaat zo gemakkelijk de laatste tijd dat ik mij begin te vervelen.

gelukkig dat binnen 2 weken mijn nieuwe PC geleverd wordt zodat er weer wat werk aan de winkel is

sedert ik met xp werk heb ik zelfs geen deftige crash meer gehad op mijn huidige pc

 
Tja... Da's het probleem waar we allemaal mee te kampen hebben ben ik bang.

De providers houden ons momenteel niet meer bezig, het wordt allemaal een beetje te rustig, het wachten is op de /2 versies van irdeto, seca en viaccess zodat we weer eens aan de gang kunnen gaan met het een en ander.;)

Tot die tijd babbelen we maar over ditjes en datjes, en gelukkig kan ook dat zelfs op dit board.:biggrin:

Gewoon de moed er in houden, na de stilte komt er altijd wel weer iets te doen op een gegeven moment.

 
Wees niet bang , dit is de stilte voor de storm , dadelijk hebben we genoeg stof om over te lullen :)

 
Weet er iemand hoe zit het eigenlijk met de kaartwissel?

Krijgen de abbonee's een nieuwe kaart thuis gestuurt en mogen ze de oude houden of moeten ze de oude kaart inleveren?

 
Tja,het lijkt er op dat de providers ons in slaap laten doezelen.

Gisteren had ik wel even gezien dat ze op 2 werkende ecm's aan het uitzenden waren.

B.v bij Cineci*ema werd ook 05f* gebruikt.

gr Ghost

 
Kijk, dat ze al beginnen te testen is al goed nieuws, meestal komt na het testen het echte werk.:)

Ohja SCT zit ook al een tijd mede te delen dat ze een kaartwissel gaan uitvoeren dus daar valt binnenkort ook al weer wat te puzzelen.

Langzaam maar zeker komt het op gang, volgens mij gaat het Grote Gebeuren plaatsvinden een goede maand voor de zomervakantie, zodat ze de mensen die op vakantiegaan eens fijn kunnen klieren.:biggrin:

 
Aha,de heren hebben niets te doen.

Kom eens een dag langs m'n huis moet buitenom nog geschildert worden,carpoort aftimmeren,tuin bemesten,kelder opruimen,tweede draaibare schotel beter uirichten,woonkamer behangen en sauzen en van een boompje van 10 meter moet nog brandhout gemaakt worden.

Dus......als jullie je echt vervelen ,u bent van harte welkom,als jullie uitgeklust zijn kan er echt wel een glas limonade en een zakje chips vanaf.

:biggrin::biggrin::biggrin:

 
Ja, en bij mij moet even de tuin worden opgehoogt en getegelt

Dus als er liefhebbers zijn?

 
tuurlijk, voor € 35.= per uur (ex btw) wil ik de klusjes wel klaren hoor, u zegt het maar! :)

 
@drz,als je al m'n klusjes binnen een werkdag[8 uur dus]klaart,bent u hierbij aangenomen.

 
effe over die kaartwissel, ik heb gehoord dat deze niet meer via de post meer gaat maar alleen maar bij officele dealers kan omruilen. Ik weet niet zeker of dit waar is, ik heb het maar gehoord.

 
Ja dit wordt een omruilactie bij de dealer doch zal pas tegen het eind van het jaar gaan beginnen.

 
Dus ik begrijp hieruit dat je niet je oude kaart mag houden??

 
Nee voor zover mijn woordenboek het woord "omruilactie" interpreteert betekent het omruilen en zo hebben c+ woordvoerders het ook al vaker gezegd.

Zou mij ook de meest logische stap lijken om eventuele illegale kaartverkoop c.q. oplichtingspraktijken met oude kaarten tegen te gaan.

Nu neemt C+ normaliter lang niet altijd de meest logische stap maar in dit geval zal dat toch wel zo zijn volgens mij.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan