Uplink auto's in man bijt hond

P

pet123

In man bijt hond was een onderwerp over de uplink auto's welke momenteel in den haag staan voor het tribunaal. Dus voor de feed freaks wordt het morgen herhaald om 10.15-10.40 nederland 1 (13-02)

 
Leuke job hebben die mannen.

Lijkt me ook wel wat.

van hot naar haar scheuren achter het nieuws aan, beetje schoteltje rond laten tollen, beetje stekkertjes pluggen, en bovenal BETAALD worden om tv te kijken.

Peter.

 
Zo simpel is het niet helemaal peterje, als het zo simpel was zou iedereen het wel kunnen doen.

Heb je wel een bedacht hoeveel stress er bij zo'n baan betrokken moet zijn en hoeveel technische kennis die jongens parraat moeten hebben?

 
Zo simpel is het natuurlijk nooit. maar stress ?? dat is maar net hoe gek je je laat maken. Natuurlijk zal het best zo zijn dat als de uplink niet helemaal naar behoren werkt er enige "paniek" zal zijn, maar waar heb je dat niet. als de vriescel van de slachterij waar wij de automatiseting verzorgd hebben platgaat, en voor een slordige half miljoen euro's vlees binnen het uur dreigt om te kiepen is het ook even paniek. Als je hier niet tegenkan moet je van 8 tot 5 aan de lopende band gaan staan. Dit maakt het juist interessant !

Verder is het zo dat de kennis je lopende het proces wel leert. bij elke job zal je in het begin hard moeten lopen. na verloop van tijd gaat de ervaring vanzelf meespelen, en na een jaar of wat doe je je werk met twee vingers in de neus.

als ik dus zeg dat ik de hele dag aan draadjes loop te rukken en plukken dan doe ik soms ook wel wat meer dan dat. Lijkt me nog steeds een leuke job. beetje bij nacht en ontij van hot naar haar scheuren, generatortje starten, beetje schoteltje richten, transpondertje opengooien, en de giegel van welke reporter dan ook proberen op te gooien naar de sat.

Peter.

 
heb voor een paar jaar terug een sollisitatie gesprek gehad en aangenomen

de wereld te rijk hobby wordt beroep totdat je het salaris hoort en de voorwaarde en werktijden]

gekkenwerk en geen drol te verdienen

wel ontzettend gaaf om in zo n wagen te mogen spelen

maar je moet ook eten

 
Ik HEB nog even wat screenshots.........

(Zeer lastig dat de edit functie niet werkt)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan