vraagje

O

opeltje

mischien een simpele vraag voor de echte kenners:

een aantal kennissen zijn in bezit van een s*ca ontvanger. het zijn de nokia 9103 en 9311 en de philips 5816. het vreemde is dat er op de 9103 en de 5816 geen taigila en k kanalen zijn te ontvangen. op de 9311 gaat alles perfect. zelfs als ik de kaart wissel van de "werkende ontvanger naar de niet werkende werkt het ook niet. zelf heb ik niet veel verstand van het s*eca gebeuren omdat ik nog steeds via de i**eto norm kijk. zaterdag ga ik er eens mee stoeien maar wie weet is de tip dichtbij....

greetings opeltje

 
Het zit in de software van de ontvangers. Kijk daar dus maar eens naar. En mischien is er wel andere voor

 
foutje van mij, over de philips was hier al over geschreven op het board. (zag het pas later) en als ik het lees klopt het presies. maar andere soft voor de nokia is er volgens mij (nog) niet

we gaan even lekker zoeken op het net .

bedankt,

greetings opeltje

 
volgen mij is de nokia soft gelijk aan de strong maar hoe en welk type weet ik niet echt

van de nokia he om dat je er nu twee noemt

 
als je iets wilt moet je het ook proberen.....maar het moet ook willen werken en niet voor altyd kapo zijn.......

het gaat om de 9103 waar ik nog geen goede oplossing voor heb.

de 9311 werkt wel goed. er is naar mijn mening (nog) geen andere soft voor de 9103.

voor de philips is het wel al verteld en uitgelegd in andere postings op dit board.

greetings opeltje

 
is het geen nokia 9302 (seca bakje)? deze is namenlijk gelijk aan de strong 8600. dus firm ware updaten (zie strong) en een patch eroverheen

 
zaterdag zou ik er mee aan de gang, maar wegens ziekte is hij niet geweest. hij blijft er bij dat het een 9103 is. maar zo gauw als ik hem hier heb zal ik wel eens kijken. mischien zijn de settings wel verouderd en moet dat even opnieuw ingelezen worden. moet de nokia toch eerst hier hebben om er een goed andwoord op te kunnen geven.

greetings opeltje

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan