atack c- is weer bezig.

A

apkay

ligt freek zijn "PIEP" (doet gewoon zijn werk) weer te wippen(dan heeft tie het mooi voor elkaar:) )

die vent ligt zeker op de atack knop met zijn pens

(das makkelijk geld verdienen dan:biggrin: :)

de een na de andere file klapt er weer uit

in een origineele plip (tenminste). ehhHHH :)

Jippie, heb je weer wat te doen he :biggrin:

 
Laatst bewerkt:
@apkay

Ben met mijn niet gepatchte Philips altijd de eerste die bij een attack onderuit ligt. Vanavond deed alles het nog steeds dus volgens mij geen attack.

@Captain Piccard

Dat C+ er eindelijk iets aan doet??? Een beetje vreemde uitspraak voor een Sat hobbyist. Zoiets zeg je alleen als je er last van hebt (van de personen die de sat hobby uitoefenen) en dat lijkt me toch niet het geval.

groeten

Skybobo

 
QUOTE: >> Dat C+ er eindelijk iets aan doet??? Een beetje vreemde uitspraak voor een Sat hobbyist <<

Dan zie je het helemaal verkeerd :biggrin::biggrin:

Bij de echte Sat hobbyist, gaat het eigenlijk helemaal niet om het

kijken.

Heb zelf een abbo daarvoor om te kijiken (al jaren lang ja), dus no problem.

Het is juist de Fun (denk aan Funboard), om telkens ermee bezig te blijven.

Als C+ NO attacks doet, is er echt geen lol meer aan.

En dat denk ikzelf dus niet alleen en dat weet ik 100% zeker.

Iedere echte Sat hobbyist die ik kan, die wil juist dat er attacks zijn en die wil ook graag dat C+ een kaartwissel doet.

Beste C+, doe A.U.B eens een keywissel op Id*rto.SCHANDE C+.

Verander eens een keer van channel ID en provider ID enzo of ga zomenteen naast s*eca2 ook in ird*to2 zitten.

Hebben we weer een nieuwe uitdaging.

Kijken? geen idee wanneer ik dat eigenlijk doe.

Meestal staat de ontvanger hier op een free to air kanaal, meestal een radiozender.

Enne nog iets, door al die wafer en fun kaart shit, word steeds meer en meer NON en NON public.

kaarten Ali's zijn er veels te veel, echt een schande.

Hoe moeilijker men ze die maakt, hoe beter:)

sorry, maar zo denk ik erover dus.

Is een file zoeken op het www een hobby ?

staan duizenden pagina's op het net daarvoor.

Is een File, met nieuwe Keys erin zetten een hobby?

das effe editor open doen, bin/hex laden en effe keys erin zetten

en saven en schrijven naar de kaart.

Dat kan echt elke outlul tegenwoordig, als men maar leest.

stel jezelf eens een paar vragen.

hee, Heb BEELD, waarom dan? Hoe zit dat in elkaar?

hee, wat komen er nu weer, voor nieuwe cijfertjes uit de lucht vallen, die heb ik nog nooit gezien.

hee, kaart valt uit, heb zwart beeld ? Waarom is dat zo dan?

En zo zijn er nog heel veel van die vraagjes :)

Als C+ NO ATTACKS doet, is er NO SAT HOBBY meer :sad:

Ja beetje Feeds jagen ofzo.

Groetjes,

CP

 
Laatst bewerkt:
Goed gesproken CP

Er is een verschil tussen de sathobbyist en de kijkhobbyist. En echte sathobbyist kijkt namelijk, voor zo ver mogelijk, als hij al kijkt met zijn gewoon duur betaalde geodgekeurde abbonementskaart.

 
Kijk dat is een stuk duidelijker, ben het helemaal met je eens. Ik heb ook een abonnement maar in het Franse bouguette zitten een paar leuke zenders, zoals Quisine tv, die ik maar op 1 manier kan bekijken. Het lijkt me trouwens toch niet zo dat de hobby alleen maar bestaat uit het oplossen van de problemen die C+ ons voorschotelt. Wat doe je dan nadat het probleem is opgelost, niet meer kijken en vervolgens wachten tot je ergens leest dat er weer een attack is geweest? Nee ik denk dat de hobby wel degelijk ook uit kijken bestaat naar de programma's die wij niet in ons abonnement hebben. Een oud Nederlands spreekwoord zegt "Wie appelen vaart, die appelen eet"

groeten

Skybobo

 
Ja oke, daar zit ook wel iets van waarheid in. Ik kijk ook wel eens naar programma's die niet in het C+ bouquet zitten, zij het heel zelden aangezien ik vrijwel niet kijk.

Maar het is overduidelijk, als de providers niks doen, beginnen wij ons te vervelen, en dat zie je dan vaak terug doordat het kletspraat forum soms wat drukker wordt, maar over het gehele board wordt het slapper, en niet alleen dit board.

Dat zijn eigenlijk juist de tijden die bij uitstek geschikt zijn niet alleen om naar exotische programma's te kijken, want laten we eerlijk zijn, die duren ook hooguit anderhalf uur, maar net om meer te leren kennen van het technische achter het geheel, zoals CP zegt, zodat men niet alleen meer bezig is zelf met editortjes keys in te vullen, maar leert wat die keys betekenen en doen.

Zeker, ik vind een programma als mkfind bijv. ook reuzehandig, maar ik vond het vele malen leuker in het begin, toen we nog handmatig moesten xor'en en key 06 berekenen via een procedure.

Dat leverde ook nog eens wat irritatie en ergernis op, maar dat hoort erbij, dat maakt het spannend.

In elk geval is het op dit moment al te lang te rustig eigenlijk... snif... Zelfs PW is geloof ik gestopt met hun tweemaandelijkse keywissel waarmee ze laatst zo'n beetje begonnen waren.

 
heeft ook weinig zin ,, dan zullen ze met wat anders moeten komen.

het seca 2, via 2 enz. zal ze weer wat "lucht" geven de providers ,maar ook daar (is) zal weer een oplossing voor zijn.kwestie van tijd.

ik zou wel eens graag willen zien dat alles aan kant en klaar spul van internet verdwijnt,,

de "echten" onder ons zullen zich wel redden ,net als vroeger.

maar ik ben bang dat er dan gigantische hoeveelheden "Humaxjes" aan de straat komen te staan voor een appel en een ei.(doe mij die appel en dat ei maar..)

er zijn maar een paar dingen die echt nog leuk en spannend zijn,verder verveeld het de "kern"van ons vaak.

jammer dat het de meeste gewoon om het gratis gaat.

en natuurlijk de lieden die zich niet normaal in hun onderhoud kunnen voorzien.

daar zit niet 1 hobbyist tussen.

ik zie ze vaak ,, 's middags ergens om bedelen,in 1 of ander duister forum, en 's avonds op internet aanbieden voor een lekkere hap uit je portomonaie..

ze doen maar.....

 
Och, ik vermaak mij nog wel vaak met mijn satontvangertje hoor.

Zeker is het de laatste tijd wel geinig om te 'feedhunten' met al die feeds vanuit Saltlake city.

Wat het decoderen betreft is het echt saai geworden, ik heb al niet eens meer een kaart in mijn echostar, zelfs niet mijn abbokaartje.

Het feedhunten vind ik persoonlijk het leukste van de hobby en ik vind het al helemaal prachtig als je na een avondje draaien bijna een ei op mijn echostar kunt bakken van de warmte! :) :)

 
Captain Picard

(geen geintjes met de naam, laat me niet boos worden)

ik geef alleen maar een "nieuws" in het klets forum.

ik geef helaas ook wel eens een replay (onder de nevel).

daar ik in een "proefcenter" zit,wil niet zeggen dat ik het meen.

ik weet (na veel lezen enz) ook hoe ik mijn betaalde kaart

weer? aanzet.

Je doet maar jo, jij je zin nu.

Enne apkay, als special member had ik wel meer van je verwacht.

enne, ben niet boos :biggrin:

vind zelf alleen maar dat we saampies, iets meer met mosc moeten doen, zomenteen seca 2 he.

Moeten we dan gaan wachten op files?

nee, beter zelf ook naar kijken dan he, van hoe en wat.

 
Laatst bewerkt:
enne apkay

kom toch eens een keer gezellig naar de chat toe:)

is daar meer dan genoeg over die phi*** gesproken daar.

en dat geld niet alleen voor jouw, maar iedereen die dit leest.

kom gezellig eens een keer in de chat.

men is daar echt niet moeilijk, niemand vreet je op :biggrin:

hehhe

gebruik wel je nickname die je hier hebt,

anders kan niemand je he :)

ben benieuwd, wie we daar allemaal nieuw gaan zien :)

 
Ach jongens wat zal ik er eens van zeggen, beoefen deze hobby al enkele jaren, ben begonnen met een amstrad srd 600, seasoninterface en voyager (dus het oude d2mac en videocrypt gebeuren), ben toen overgestapt naar een flips 5816 en de echostar 3000 via, we zijn nu inderdaad op het punt gekomen dat er inderdaad weinig te hobbyen valt (als je dat wil), de echostar hier staat helemaal open en overleeft keurig alle attacks, het hoe en waarom is bekend. De flips en andere originele secadoosjes geven de laatste weken wel problemen dus werk zat voor de "echte" hobbyisten.( niet stiekum een patch erin zetten).

Wat is hobby????????

Feedhunten? Het openzetten van diversen systemen? Het willen weten hoe een systeem werkt? Denk dat het voor iedereen anders is. Jammer is wel dat het bij heel veel mensen het woord hobby inhoud "gratis kijen", heb hier zelf een abbo op c+ maar kijk toch graag een filmpje op taq of op de kaatjes dus of ik een "echte" ben ?????

Boets

 
Zoals CP het zegt kom eens naar de chat toe, het kan zijn dat het wat rustig is op het moment dat je komt maar in de avond is het druk zat daar.

Je moet wel niet gek staan op te kijken dat je niet direct antwoord krijgt want de meesten zijn daar online terwijl ze iets aan het proberen zijn of het surfen of weet ik wat.

Ik nodig hierbij alle members uit onder hun zelfde naam als ze hier ingelogd zijn om eens naar de chat te komen en gewoon eens een tijdje de zaak te bekijken.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan