Geen ruzie stoken ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

redneck eyeball

Ik heb er mij tot nu toe niet willen in moeien ... het geruzie tussen Viewer en Crazy Ivan... maar dit heb ik net gelezen van de hand van Planet Hemp zelf ... Ik heb er lang moeten over nadenken of ik hier bericht van zou uitbrengen, maar ik heb besloten het toch maar te doen. Het gaat immers om de mening van Planet Hemp en niet om die van mij ... ik breng dus objectief verslag uit...

Dit stemt toch even tot nadenken ... als ik het goed begrepen heb is Crazy Ivan er zo goed als de oorzaak van dat PH gestopt was ...

Ik wil er mij dus nog niet in moeien, trek zelf uw conclusies.

@Texas, das hast Du falsch verstanden, ich habe ein Release geplant, welches ich damals XP nennen wollte. Habe ich aber nie gemacht und einige Bescheuerte haben den 3.2-Patch genommen, andere Hintergrundbilchen reingewürfelt, ihn XP genannt und 90% aller Humax-User zum Narren gehalten.

Solche Typen wir Crazy-Ivan usw, die auch hingehen und meine Initalien dann gegen ihre austauschen. Super Leistung! Ich möchte nicht wissen, wie sie gerade den 2002 am verunstalten sind. Heißt ja bei denen auch nicht +CAM sonern RealCamNL. Ich möchte wetten, das bei denen mit Sicherheit nicht mehr PH beim Ausschalten steht.

Selbst schärfte Aufklärungskampagen, dass in diesen Versionen nicht 1 Byte Code verändert war, haben von diesen 90 % nur 5% verstanden oder wollten es nur verstehen.

Das ergänzend zu den Werten, die wir machen und was der Dank dafür zum Teil ist.

Het complete bericht staat hier :

http://www.4freeboard.to/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic&f=10&t=002676

CU

Red

 
We gaan er hier geen discussie over houden, dat gaat weer tot problemen leiden, ieder kan zijn eigen conclusie trekken of op het Duitse board met PH zelf gaan praten, dat is beter dan een discussie op een ander board beginnen.

De link staat in het bericht hierboven dus daar kan men dan ook zien wat er aan de hand is.

Topic closed.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan