Nieuwe versie dvb2000 (beta08)

P

pet123

TH 02/21/2002

No news for a long time and not too much news today. There are some fixes about tuner/video dropouts and SCSI. Since we are in trouble about our large OSD (small ratebuffer) you can switch back to large ratebuffer for better mpeg-decoding on channels with variable bitrate.

read included hst2000.txt for details.

http://www.dominance.net/overflow/

 
Test DVB2000 beta 8:

Draaide al 'n hele tijd met beta 6 in de hoop dat de "Bugs" er in de volgende versie(s) wel uit zouden zijn, nou ..... mooi niet dus !

"Bugs" zoals o.a.:

* Zeer traag scrollen door de zendertabel.

* Vertraagde decodering van audio op met name de ned. zenders (paar sec. nadat beeld reeds zichtbaar is komt het geluid pas).

Deze problemen zijn mijns inziens in beta 8 nog steeds hetzelfde, sterker nog: nu werkt teletekst ook nog niet meer.

Het nieuwe menu van Uli: << "ratebuffer small/large".>>>

(waar trouwens de toets "NUL" niet visueel is maar de functie er wel zit!) verandert ook niets aan bovengenoemde problemen.

Ondanks de nieuwe mooie "Styling" van de beta versies heb ik dus nu besloten om terug te gaan naar versie 1.84.7, scrolt lekker snel en decodeert vlug.

Wil hier niet het werk van Uli afkraken of zo want wat hij heeft geleverd is nog altijd super, maar breng enkel verslag uit van mijn bevindingen.

Wanneer iemand positievere ervaringen heeft met beta 8 t.o.v. van b.v. beta 6 zal ik dit zeker zeer aandachtig tot mij nemen.

vr.gr. Charel.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan