Multidecoder

B

bonkie

Sinds 2 jaar heb ik niet meer zón ontdekking als multidecoder gezien maar de reacties op de diverse forums zijn nogal lauw,

what the hell is going on here, are we #$%&*#$@

Feit is dat we in een nieuwe fase zijn aangekomen, waarin de kaarthouders (die mensen die de keys plaatsten maar geen info wilden plaatsen in de log forums) niet meer als een pauw in een dierentuin rond hoeven te lopen.

Ik durf te beweren dat de meeste zogenaamde superfreaks eigenlijk gewoon Fake waren en dat ze door hun kaartjes net wat meer info hadden........................

Klink dat lullig????????

Kom op, back to reality man.....al is de waar............

Multidecoder is op dit moment in een unieke positie, het lijkt Jochem wel op de 10K.........................................................................................

en daar hebben de "leken"heel wat meer plezier aan dan aan de "hulp"van de freaks met die cryptische omschrijvingen terwijl ze, God beter het, het ABN niet eens machtig zijn............

In afwachting van.......

 
GEMOVED

Ik zie in je posting, niks van nieuws.

Meer kletspraat.

En over dat ABN, WHO CARES man, moet jij nodig zeggen LoL.

 
bonkietje,,

tja ,,als je al op het ABN van je soortgenoten gaat letten is het ook geen wonder dat multidec als belangrijkste "vondst" gaat beschouwen .

in die afgelopen 2 jaar ,heb ik al knappere dingen voorbij zie komen.

BTW ,, met zulke texten maak je absoluut vrienden hier.

en ehh kijk je even mijn txt na ?

er zouden fouten in kunnen staan.

wat overigens niets met ABN te maken heeft ,dat is immers altijd nog alleen " live" te beoordelen.

 
Reclame maken mag niet of je moet meerdere merken noemen,dus AMRO,Postbank,ING,RABO.

 
Wie is Jochem , en wat is 10k......, waar kan ik dat downloaden ? Of is dit een vraag voor de bedelstaf?

Boets

 
SSSSAAAATTTLLLAAKKKEEE SSSMMMIIITTYYYYY!!!!!!!!!!!!

 
Jezussss, Denktenk zet daar dan eens een url bij , je zet nu weer een complete file op het board weg maar je zegt weer niet waar ik die kan downen.

Boets

 
Je schijnt op 3 manieren je schoenen er me te kunnen poetsen zonder schoenesmeer !

Robbie (net terug van het stappen )

 
dacht toch te hebben gelezen dat BT er zelf ook mee speelt,en inderdaad via gaat nu ook.

grtz

 
? Als men daarmee bedoelt het 5 in 1 systeem speel ik er zelf ook mee, anders heb ik geen flauw benul van wat het zou moeten zijn, ik ben de laatste weken even met andere dingen dan satelliet wat meer druk geweest.;)

 
haalde ik toch denk tenk en bt door elkaar denk ik ? Maar even zo goed is multidec dus momenteel 3 in 1 maar dan zonder kaart en/of cam.

grtz

 
Ja tuurlijk, net als 3in1 is I/S/V en met N erbij heb je 5in1!

Net zoals 3+1=5

Net zoals iemand die ik onlangs nog heb uitgelachen met zijn verklaring voor 10in1 op een goldie!

I-Italie, I- Nederland, B-Duitsland, S-Nederland, S-Frankrijk etc. etc.

MultiDec is leuk, alleen de DVR niet! Maar volgens de auteur zou dit in 8.1 "behoben sein".

Grtz Mike

 
Oh, is multidec soms die toestand voor de DVB satkaarten? Tja, da's wel aardige soep, alleen zie ik het probleem van Bonkie niet wat betreft de rest van zijn opmerkingen die nogal denigrerend zijn omtrent de "freaks". Overigens niet het soort freaks wat op dit board vertoeft.

Voor de rest moet Bonkie zelf maar eens een board beginnen, kan hij gelijk zien wat er gebeurd als je niet een beetje cryptisch met je nieuws omgaat, wordt ie net als ons ook telkens van de servers afgemikt door Freek en consorten, dan leer je het wel af om informatie vrij rond te strooien.

Niet dat er niet genoeg servers zijn, maar elke paar weken verhuizen en vaak zonder een backup te kunnen meenemen van je berichten en userdatabase is ook geen pretje.

 
YO bonkie, waar ben je ?

Kom eens een keertje gezellig, in de chat langs :)

 
Al die opmerkingen.........daarom zie je niet zoveel postings van mij. Het gaat om intensies en de humor van de meesten, ik vind (zal ik er een t achter gooien) het prima, vandaar kletspraat.

Ach,een beetje leven in de brouwerij kan ook geen kwaad.

Multidecoder is leuke software voor de DVB-bezitters omdat er nu toch nog iets moois mee gedaan kan worden....

Wat het loggen en "hulp"daarbij betreft kan ik alleen maar zeggen dat het soms wel lijkt of jullie ambtenaartjes (kietel) zijn die nog al een hoge pet op hebben van het zenden van het kastje naar de...............Zijn jullie soms allemaal in de ban van Kafka?

 
Bonkie ,

ik zou zeggen begin dan eens zelf een bulletinboard,dan weet je waarom.

ook wij houden van een goede stoot humor en wat leven in de brouwerij.

maar om tegen iedere "vreemde" direct amicaal te gaan doen hebben we wel afgeleerd.

je weet vaak nooit of ze met dit soort grappen komen zieken of een "aparte" vorm van humor hebben.

dat zullen we bij jou dan voor het gemak maar in het midden laten eerst.

de informatie die jij het liefst zou zien is voorlopig verleden tijd ,dat moet (is beter) maar via de achterdeur,

dan valt ons in ieder geval niets te verwijten en hebben zodoende toch een aanspreekpunt voor mensen als jij.

niets te maken met ambtenarij dus... :)

 
Je mag best kietelen hoor, laten er onder ons nu toevallig ook echte ambtenaren zitten.:biggrin:

Maar ik snap eerlijk gezegd niet wat jij denkt dat achter gehouden wordt wat betreft loggen.

Volgens mij heb je het idee dat er met loggen veel meer kan dan dat er daadwerkelijk kan.

Indien je ons loggen forum, en daarnaast ook het voyager/emulator forum eens goed doorleest, zie je daar ook een schat aan informatie, dingen die we echt niet geheim houden. Dit board is opgericht om mensen dingen te leren, en als je ze dus kunt leren d.m.v. loggen zelf dingen te vinden, dan zullen we dat echt niet nalaten.

Bepaalde andere zaken, zoals management keys en keys en exacte voorbeelden van hoe die werken, worden noodgedwongen wel niet helemaal vrij gegeven, maar het is ook niet zo dat we de mensen van de kastje naar de muur sturen zoals elders wel eens gebeurd.

Hier zeggen we ofwel niets, ofwel we geven een hint(je) in de goede richting maar sturen niet expres iemand de verkeerde richting uit, dat is ons doel niet.

Zoals de anderen al zeggen, kom anders eens in de chat als je bepaalde specifieke vragen hebben, daar kan wat meer dan hier en misschien kun je daar wel de antwoorden krijgen die je zoekt.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan