win xp en dvb2000 software??

O

opeltje

wie werkt er met xp en heeft gewerkt met nokia serial download server en bvb edit???.

ik vraag dit omdat ik de nieuwe soft van uli in wou laden en dit niet wou met nokia serial download server. daarna heb ik het met dvb edit geprobeerd en toen ging het mis. onsvanger start op en zie daar vele rare tekens op het tv scherm.

even later knippert alleen de bootloader nog in het display van de d-box. dit heb ik nog nooit gehad en dit is de eerste keer dat ik het doe met winxp. toeval??? (vroeger altyd met win98)

greetings opeltje

 
Serial download heb ik in xp nog niet getest maar dvbedit wel al heel vaak en dat geeft geen problemen. Wel heb ik serial download in w2k gebruilkt en dat werkte ook prima dus kan me niet voorstellen dat het in xp niet zou werken.

Ik heb helaas geen verdere raad voor je omdat het bij mij gewoon "out of the box" werkte.

 
DVB edit werkt hier goed in xp maar ben vorige week met nokia serial download bezig geweest en die kreeg ik niet aan de gang.

Effe terug naar 98 geboot en hij ging als een speer.

 
presies, het uploaden van soft met download server ging ook niet. hij wou de nokia via compoort niet zien.maar met dvb edit de zendrlijst wijzigen ging goed, maar het uploaden van filmware niet. het blijft vreemd..........ondertussen moet er even een nieuwe bootloader in en dan gaan we het maar weer proberen. maar wel met win98!!!

greetings opeltje

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan