Silvercard of funcard freecam 2 018 mbt coco

I

ilya

In het verleden had ik nogal de nodig problemen om in de freecam 2 -017 de juiste files te vinden.Met name de coco op de 2e plek was super belangrijk om in ieder geval seca en wat via te ontvangen.Kortom ik was zuinig op mijn filetjes die werkten.

En dan..... de freecam 2 018 is er. Super, zeker als je geen Humax toverdoos heb, maar een STAR 3000 IPVA.Nu eindelijk lekker zappen van irdeto naar viaccess en van Viaccess naar Seca en op de koop toe ook effe Nagra..

Nu komt het.... bijna elk file die ik download doet het.Of het nu silver is of Fun, alles "lauft". Geen gedoe met coco's , gewoon

proggen en ....kijken maar.

In het begin had ik wat problemen met de Fun om b.v. Stream AU te maken.

Met de coco op 602 was het oke. Echter geen Nagra etc.

Ook b.v. Canal blauw en rood waren super, terwijl 16/9 en cinemas direct te zien waren.!!Bij de coco 01 00 loopt de STAR het beste, echter geen IRDETO AU.

Ik heb toen effe is een DS9 geprogd , met de juiste AU keys in Irdeto, kan ik alles ontvangen.Stream wordt heerlijk geupt en ik kan ook nagra ontvangen.Kortom PERFECTO.

Kunnen de DS 9 Silver files dan toch beter met de coco's omgaan.!!!!

Ilya

 
Nog een aanvulling, er is een foutje erin gesloten.Met name bij de funcard deed het volgende zich voor.De coco op 06 02 met AU keys, gaf bij mij problemen met CANAL ROOD en BLAUW, deze waren moeilijk te ontvangen, terwijl 16/9 en cinemas wel direct op te vragen waren.

ILYA

 
Ik kreeg zojuist antwoordt van Mickey 12 , maker van 4 in 1 fun.

De zijn de beste coco's:

QUOTE]Original erstellt von mickey12:

[QB]mit diesem coco kannst Du die fun in dbox, Humi und freecam stecken:

1800 0602 0100 0500

Für dbox und Freecam reicht standard coco 0601 0602 0603 0604, der andere schadet nicht.

Cu

Mickey[/QB]

Ilya

P.s. Wel leuk om en topic te hebben met alleen maar replies van ene ILYA ;)

 
Zeker leuk , een heel topic voor jezelf.

Ik heb de coco op 06 01 18 00 06 03 06 04 staan in de echostar 7000 in de freecam 018 en dat gaat ook als een speer.

 
op de 2de plek

0602 >> AU 0 kaart

1702 >> AU C kaart

1722 >> AU D kaart

1762 >> AU F kaart

De 2de plek is waar je AU voor wilt hebben in de verschilende Ird*t* kaarten/pakketten.

normaal is 0 kaart internationaal, ok voor alle Ci tuners.

Dus om I/B/S/V/N te krijgen.

Sommige hebben toch, op de 2de plek 1800 nodig, anders toch geen nagra, maar dat is maar bij weinig ontvangers zo.

By the way tech, in de 7000 is 0 kaart international, alles ok.

Voor de strong 4375 heb je toch op de 2de plek 1800 nodig, anders noppes nagra.

groeten

 
Ik heb al heel wat coco's geprobeerd voor een Nokia 9600 met dvb2000 2 beta8 maar 4 systemen wil maar niet lukken. Wel I/S/V op de gepatchte beta 6 versie. Maar nagra wil dan niet open

als ik de coco verander gaat nagra wel open maar dan heb ik geen seca meer. Voor alle duidelijkheid met NoOneManIt 1.2 werkt het allemaal wel maar ik wil graag de laatste versie van dvb 2000 gebruiken. Heeft iemand dit wel werken op de 9600 met de laatste beta versie?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan