VTV4 op Telecom2d

I

ilya

Sinds kort kan ik VTV4 op de Telecom niet meer ontvangen.Niet meer FTA ???

ILYA

 
ik meen een tijdje terug gelezen te hebben dat ze gingen stoppen op de sat en alleen nog op kabel zouden gaan zitten dit i.v.m financieen.Ze zouden nog wel enige tijd de radio kanalen blijven door geven.

grtz

 
Jammer, ik vond het best wel leuk om zo nu en dan te kijken..Jammer dat men in Belgie nu nog maar via de kabel kan ontvangen. Zijn de Belgen authoriteiten /tv bonzen dan toch slimmer !!!!

ILYA

 
Zit nog gewoon op telecom 2c

12711 H 27500

 
Er was sprake van dat zij eind februari zouden stoppen met hun uitzendingen via sat. Zouden ze dus toch???

 
Ik heb het idee dat jullie nu 2 zenders door elkaar halen namelijk vtv4 en vt4. vt4 zou stoppen en vtv4 is dat niet over gezegt voor zover ik weet.

 
klopt activ. had 1 "v" te weinig gelezen. Weet er trouwens iemand of VT4 daadwerkelijk er af gaat?

 
Ilya moet maar ff uitsluitsel geven. VTV4 is volgens mij een verre aziaat op telecom 2b of d. En aangezien hij het in zijn 2e posting het over Belgen had, nam ik aan dat hij VT4 bedoelde;-)))

 
Aan iedereen, ik heb vergist.Wat is er gebeurd.IK had vorige week nieuwe settings gedownload van Hans voor mijn STAR.

Bij de vorige settings had ik VT4 als favorite.Bij deze setting was geprogd VTV4 en geen VT4.Dus ik wilde gisteravond voor het eerst wat zien op VT4( na de nieuwe settings)..Dus wat dacht je , jawel geen beeld.Ik had ook ergens gelezen dat VT4 verkassen en zodoende vroeg ik me af of het zover was..Dankzij ONZE oplettende Denktenk ben ik nu direct effe gaan kijken en jawel hoor de verkeerde sat en channel.

Hoera, hoera

Het goede nieuws dus VT 4 is nog in the air.

Bedankt Denktenk, je was weer zeer oplettend, zoals altijd.

ILYA

 
VT4 lijkt dan nu op zwart te zijn gegaan ;-((((

 
zal hij voor tussen zitten zeker :

Nieuwe baas voor VT4

Patrick Tillieux startte begin september als nieuwe baas bij VT4. Hij volgde Carlo Gepts op die eind mei VT4 verliet.

Tillieux werkte eerder al voor Eurosport en Canal +.

 
En toch vertik ik het om terug kabel binnen te nemen. We zullen ons duits dan maar een beetje aanscherpen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan