Verbijsterend jammer!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.773
Waarderingsscore
998
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Bijzonder vervelend maar helaas niets aan te doen. Door een of andere dubieuze oorzaak was dit forum met al zijn posts opeens weg.

Misschien na het verplaatsen van het analoge forum alhoewel ik deze toen nog gezien heb.

Het is een raadsel hoe het gebeurd is, maarja, weinig aan te doen.

We moeten het maar van de positieve kant bekijken, zo kunnen we de vragen nog eens vers opnieuw beantwoorden.;)

 
Hadden jullie geen backup gemaakt,.!!!! ik had effe de juiste coco nodig voor mijn freecam toen ik @BT je posting zag.Ik zag verder dat ook nu de tellingen van de postings niet meer kloppen???

Kan gebeuren, ik geniet nog steeds van het board, zo wie zo.

ILYA.

 
Ja klopt, de tellingen kloppen daardoor ook niet meer inderdaad. Grmpfz.:sad:

We hebben wel een backup maar die is van iets langer geleden, dit gezien het feit dat de server admin ons nog altijd geen mogelijkheid heeft zien te geven om een eigen backup te maken.

En backup kan dus wel, maar die is dan van alle boards op de server.

Op dit moment ben ik aan het uitzoeken of het mogelijk is om 1 forum uit de backup te trekken en deze te restoren. Ben echter bang dat dit problemen zal geven.

 
Ja, maar ik weet dus nog niet hoe, als ze al nog in de database staan dus ik ga eerst op zoek in de database of ik ze nog terug kan vinden.

 
Ik heb zelf ook even gekeken in een oud vBulletin forum en ik zie nu dat ik je veel succes moet wensen :biggrin:

Je zou met een query alleen die posts die in dit sub-forum thuishoren eruit kunnen filteren.

Zoiets als, SELECT * FROM posts WHERE forum_id = 4

forum_id is de colom en 4 is het nummer wat overeen komt met dit sub-forum.

Als je er niet uitkomt dan hoor ik het wel.

 
Yupz, deze week probeer ik nog eens, want er is zelfs nog kans dat de postings ook uit de database pleite zijn, eerst eens kijken of die er nog zijn maar ik heb nog geen tijd gehad.

Ik laat nog iets weten.

In elk geval bedankt voor je steun!

 
Hmmz... net even gekeken, de regel die je schrijft moet ik dan iets aanpassen, maar helaas, het forumid bestaat niet meer, dat is nu in gebruik door een ander forum.:sad:

Ik zal eens met een andere mysql tool gaan snuffelen of ik nog iets terug kan vinden.

 
Succes ermee BT. Maar inderdaad, het ruimt wel lekker op. :)

 
Betekend dit nu dat ik hierbij mag vragen of iemand mij een CoCo voor een AllCam wil pm-en zodat ik eindelijk eens een seca kanaal kan bekijken op een Humax 5100 :rolleyes:

Zoniet, dan heb ik dit niet gepost :biggrin:

 
Het lijkt me trouwens sterk dat het nieuwe forum de oude ID heeft.

Misschien heeft iemand een Bookmark die verwijst naar een topic uit het oude forum? dan heb je die id weer ;)

 
Wat betreft die ID die heb ik nog wel dat was id18 maar daar red je het niet mee want daar staat nu een ander forum op.

Wat betreft die CI ja die vraag kun je weer stellen, maar dan wel in een nieuw topic.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan