sandisvn

H

hansadutta

Hallo allemaal,

Zoals misschien welbekend is er een nieuwe emulator uit. Sandisvn.

Deze emulator werkt onder dos. Ik heb er nog niet zo heel veel ervaring mee maar op mijn pc lijkt het vlekkeloos te werken.

Alleen op m'n oude zielige trage laptop werkt het nog niet. In sniffer mode (Lees loggen) kan ik data op het scherm toveren maar emuleren doet ie niet. Heeft iemand enig idee waar dat aan kan liggen?

Alvast bedankt voor reakties.

Groetjes

Hansadutta

 
Ik zou even alle instellingen die met je compoort te maken hebben nalopen. Je kunt die van je pc gebruiken om te kijken hoe het zou moeten staan.

 
Bedankt voor de tip. Het enige dat ik kon bedenken was de bios te controleren want verder is er geloof ik niet veel in te stellen onder dos. Sandisvn stelt zelf het adres en de irq in dus dat zal wel goed zijn.

Dus nog maar een beetje knoeien. Het bleek dat de communicatie gewoon slecht op gang komt. Met een atr delay van 50 en na een hoop keren de season in en uit de ontvanger halen begon het toch ineens te lopen. Leuk programma. Nog niet zo ver als wallbanger maar wel veelbelovend. En zeker een uitkomst als je nog iets met je oude computer wil.

Groetjes

Hansadutta

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan