Hulp gevraagd voor een van onze SM leden.

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.774
Waarderingsscore
1.000
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Heren ik ben de weg kwijt.

Is er iemand die mij helpen wil. Ik ben nu anderhalf jaar op het board en ik weer echt niet at ik nu moet doen.

Key’s, provider etc op zoeken enz lukt wel. Maar ik echt verder. Ben niet gek maar heb een lees probleem.

Wie wil mij helpen, ik ben breid om hier een eind voor te rijden maar als het niet nodig is….

Alles wat er te down loaden is heb ik uit gedraaid en geprobeerd te lezen.

Bedelen en vragen voor nieuwe files licht niet in mijn aard en wil zelf een beetje leren stoeien met het geen wat

er aangedragen wordt. Ik heb een technische achtergrond dus ik ben er van overtuigd dat het moet kunnen.

Laat ik het volgende over zeggen, een keer gezien en het gaat mij lukken.

Ik zet het in de SM omgeving en ik hoop dat de moderatoren er begrip voor hebben!!

Nogmaals wat er ook uit komt iedereen is welkom. Een cursus kost geld. (laten wij het af spreken) als het moet!!

Ik hoop op een goede reactie!!

Vladimir

=========================================================

Reacties dus a.u.b. hier of rechtstreeks naar Vladimir.

BT

 
Nogmaals wat er ook uit komt iedereen is welkom. Een cursus kost geld. (laten wij het af spreken) als het moet!!

daar begin ik dus niet aan :)

maar mijn vraag is welke omgeving zit Vladimir ??

want helpen kan altijd..Maar om iemand 2 uur te laten rijden :sad:

gr dj

 
zou inderdaad wel handig zijn als er een omgeving bekent was om dan hieraan gekoppeld te kunnen bepalen of het haalbaar is.Maar in principe heb ik er ook geen problemen mee om iemand op weg te helpen.

grtz

 
geinponem, djazzie,

Ik woon in zld ben niet te beroerd om een stukje te rijden.

Ben al blij dat er gereageerd wordt. :):)

Laat ff wat weten

Gr vladimir

 
sorrie maar zeeland is in mijn geval meer als een stukje rijden dus mischien djazzie ?

grtz

 
geinponem

Dat is jammer ik hoop op de rest misschien zijn er nog anderen.

ik heb een brommer met 1100 cc en weer en wind is voor mij geen probleem:):)

gr vladimir

 
hoi vladimi,

ik woon op 3/4 uur rijden vanuit axel (zeeland)

mocht je niemand dichter vinden,mag je gerust

een pm sturen.

gr prutserjo

 
Altijd nog dichterbij,dan naar mij te reizen...dan weet Geinponem wel wat ik bedoel...

Maar zeg eens even Vladimir wat voor files zoek je precies / oftewel wat wil je graag voor elkaar hebben?

 
@VL

vast geen zeeuwse wadden;-))

 
@Prutserjo,

Ik woon ongeveer ook op die afstand. Ongeveer 35 min van Antwerpen. Ik laat nog ff wat horen.

@djazzie

Ook jammer maar dik 2 uur is, inderdaad een eind rijden. Het is mooi als je op een afstand zit dat te behappen is.

Maar als het allemaal wat duidelijker kan worden is het misschien de moeite.

@vl32

Misschien eens een keer om te combineren met een korte vakantie. Ik heb op vl1 kennissen wonen. Maar dat fietsen is natuurlijk wel een probleem met al die bagage.

Ik heb een Nokia & een Philips draaien en ik heb een grijs idee dat ik een aantal dingen door elkaar haal.

Wat ik graag opgelost zou zien is iedere keer het insert probleem van de Philips.

Van de Nokia is een ander verhaal. De communicatie tussen de pc en de doos is geen probleem.

Bij de Nokia kan je de duvel en ouwe moer instellen. Hier wil ik ook het een en ander van weten.

@denktenk

Bij ons heten ze geen wadden :) maar slikken :):)

 
Prutserjo,

Bedankt voor de gastvrijheid van vandaag. Ik heb veel opgestoken van hetgeen wat u verteld hebt.

Het enthousiasme, en de kennis die je hebt overgedragen is genoeg stof voor de komende tijd. Dat wil niet zeggen dat alles even duidelijk is. Maar ik ben er van overtuigd als er een of meerdere vragen zijn, dat u ze ook zo kan beantwoorden.

Bij deze, als jullie eens in de gelegenheid zijn in de buurt zijn van :) (ons) twijfel dan zeker niet om een …………. nuttigen!!

BT, Bedankt voor de hulp. Ik moet zeggen dat de echte hobbyisten altijd bereid zijn om te helpen waar het nodig is.

Iedereen doet het op zijn eigen manier. Vandaag was een fantastische ervaring mijn kop staat :) :sad: :) ff op een rijtje zetten.

Gr Vladimir.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan