upload software

M

mrbetalen

wie heeft voor mij upload software, ik heb al transbox demo en seriel loader 1.2 geprobeerd maar die werken alle twee niet. ik heb loader 2.02

 
je moet eerst de b2.02 vervangen naar b2.00 voor dat je de software kunt vervangen (zie het als patchen van een humaxz).

De b2.02 vervang je met een BDM Interface.

 
bedankt voor je info, heb ik gisteren 6 uurtjes voor niks liggen te proberen :-(

alleen als ik het programma transbox moet geloven met de gekochte versie dan moet het wel mogelijk zijn?

 
Er is ook een programma genaamd tranxbdm (gratis) en daar kan het ook mee dus een geregistreerde transbox is niet nodig.

Overigens zou het met een ongeregistreerde transbox ook moeten kunnen.

 
een geregistreerde Tranxbox kan inderdaad erg veel .

alleen blijft, zoals Pet123 al vermelde ,de bootloader MOET eerst vervangen worden door b200uns ,anders gaat er nuts..!!

daarna functioneerd in principe elk bdm programma.

 
alleen wilde ik het via serieeel doen aangzien ik geen bdm interface heb. :-(

 
Dat gaat dus niet, je moet eerst de bootloader vervangen alvorens via de serieele poort een upload te kunnen maken, die is nl. in de standaard versie van C+/Multichoice uitgezet.

Ik heb hier wel een BDM liggen , mocht je in de regio Doetinchem zou ik je misschien op weg kunnen helpen.

 
ik zit in zuid limburg, maar morgen wordt het probleem middels een bdm al opgelost :)

 
Oh, dan komt het allemaal wel in orde.

Mocht het niet lukken/doorgaan dan laat even iets weten, dan kunnen we het alsnog voor je regelen.:)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
er zit nu loader 2.00 en nonemanit in. ik heb nog steeds geen beeld met de laaste boris of satkoos van maart. als ik de funkaart erin schuif dan zit ie wel dat ik een kaart plaats. wat doe ik verkeerd of zie ik over het hoofd. free ait kanalen werken wel.

goldkaart werkt ook niet.

 
Laatst bewerkt:
@ mrbetalen,

De NoOneManIt is gemaakt voor de Dbox,9500,9200+9600.

Hiermee kan je o.a de 5in1 openen.

Voor de Dbox,9500+9200 moet wel eerst de ird-cam worden geopend en de otp(27c512)worden verwisseld voor een ander geprogde 27c512/27sf512 (allsas 4.0,of 4.1)

Voor de 9600 heb je een freecam(ci) nodig(2.017/2.018).

ook moet je de juiste ECM invoeren , dat vindt je in het menu.

Als je een Dbox,9500 of 9200 met originele cam hebt,zou je wel ird moeten kunnen zien.

Gr Ghost.

 
en welke zenders zijn irdeto? en moeten deze dan werken met de funcard?

 
Zonder ombouw zou wel gewoon het grootste deel van C+ NL en het volledige PW pakket moeten werken.

Er zijn echter niet echt goede files te vinden voor een Funcard met alleen irdeto ondersteuning.

Er zijn er wel zat te vinden voor GW, maar dan moet je dus echt zoeken op Irdeto en niet op 3in1 en weet ik wat voor grappen allemaal.

Maar het gebruiken van die files op een GW is illegaal dus daar kunnen we verder geen informatie over verstrekken.

 
dus het beste is gewoon om die eprom om te zetten?

kan deze er gweoon worden ingeprikt of wordt het soldeerwerk?

is deze al voorgeprogd of moet dat ook nog gebeuren?

 
probleem al opgelost, er zat een verkeerde CA module (betacript) in.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan