I
ilya
Ik kan niet meer loggen.
Sedert een week kan ik niet meer loggen..Ik log al een en jaartje met de navolgende software/configuratie:
Echostar 3000 ipva embedded viaccess, versie 700.
Freecam 2 018 (werkt perfect)
Aston 1.05 (werkt perfect)
Seasonlogger2
Walbanger 380 c.q3978
Windercypt 109
In chronologische volgorde hoe ik tewerk ben gegaan.:
1. Ruim een week geleden constateerde ik tijdens het loggen dat ik geen EMM data verkeer had.Alleen de melding “An error occure with your card”
2. Hiervan melding gemaakt op het board en men veronderstelde dat de season kapot zou kunnen zijn.
3. Vrijdag nieuwe season gekocht.Bij de koper geconstateerd dat ie werkte.
4. Zaterdagmorgen direct gaan loggen.De melding “An error occure with your card”.Het wordt vervelend.
5. Diverse malen gereset. De C+ kaart ook maar in de season gestopt en toen beeld.
6. Op walbanger EMM data verkeer, echter geen melding bij Walbanger van de KEY IN USE.Kortom geen enkel tekentje, zelfs geen sleuteltje!!.
7. Kaart eruit gehaald, de navolgende melding “ No wright to watch the program “
8. Reset, weer de melding “An error occure with your card”.
9. Bij walbanger in het logvenster de opmerking ‘ Processing reset”
10. Idem bij Windecrypt
11. Gereset etc enkel data reactie,
Kortom geen enkel stap verder gekomen.
Wat zou het kunnen zijn??
1. De echostar,versie 700, immers met de versie 700 heeft men het TPS probleem opgelost,echter misschien het loggen om zeep geholpen???.Ik had nl voor het laatst met versie 600 gelogd(december) en ging het perfect.
2. Ook de 2e seasonlogger kapot .
Please help me
ILYA
Sedert een week kan ik niet meer loggen..Ik log al een en jaartje met de navolgende software/configuratie:
Echostar 3000 ipva embedded viaccess, versie 700.
Freecam 2 018 (werkt perfect)
Aston 1.05 (werkt perfect)
Seasonlogger2
Walbanger 380 c.q3978
Windercypt 109
In chronologische volgorde hoe ik tewerk ben gegaan.:
1. Ruim een week geleden constateerde ik tijdens het loggen dat ik geen EMM data verkeer had.Alleen de melding “An error occure with your card”
2. Hiervan melding gemaakt op het board en men veronderstelde dat de season kapot zou kunnen zijn.
3. Vrijdag nieuwe season gekocht.Bij de koper geconstateerd dat ie werkte.
4. Zaterdagmorgen direct gaan loggen.De melding “An error occure with your card”.Het wordt vervelend.
5. Diverse malen gereset. De C+ kaart ook maar in de season gestopt en toen beeld.
6. Op walbanger EMM data verkeer, echter geen melding bij Walbanger van de KEY IN USE.Kortom geen enkel tekentje, zelfs geen sleuteltje!!.
7. Kaart eruit gehaald, de navolgende melding “ No wright to watch the program “
8. Reset, weer de melding “An error occure with your card”.
9. Bij walbanger in het logvenster de opmerking ‘ Processing reset”
10. Idem bij Windecrypt
11. Gereset etc enkel data reactie,
Kortom geen enkel stap verder gekomen.
Wat zou het kunnen zijn??
1. De echostar,versie 700, immers met de versie 700 heeft men het TPS probleem opgelost,echter misschien het loggen om zeep geholpen???.Ik had nl voor het laatst met versie 600 gelogd(december) en ging het perfect.
2. Ook de 2e seasonlogger kapot .
Please help me
ILYA