Bijvoegen provider

satelliet

Active member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
228
Waarderingsscore
0
Punten
0
Een vervallen originele vi*cc*ss openzetten heb ik geen problemen mee, doch het bijvoegen van een provider ben ik nog niet in geslaagd, ik krijg steeds een "91 00" error, het exacte antwoord moet "90 00" zijn. Nochtans gebruik ik geldige mk's.

Waar zou de foutieve handeling zitten. Ik gebruik hiervoor "Letitbe"

 
is er nu niemand die kan helpen , want ik heb ook dezelfde problemen hier bij mij.

origineel kaartje openzetten gaat perfect , maar een provider toevoegen is voorlopig hetzelfde probleem als bij satelliet.

hopelijk kan iemand ons helpen .

groeten

 
Hoi Steven,

Weet je, iedereen zit hier op de borden te schreeuwen dat er geen postings meer zijn, en dat onze hobby niets meer te bieden heeft.

Als je een vraag stelt over andere coderingen, wordt er gewoon niet op geantwoord, omdat ze geen noodzaak hebben aan die viaccess, conax of nagra kanalen, zolang de Nederlandse kanalen maar gratis te verkrijgen zijn, dan is de "massa" tevreden.

Akkoord mogelijk weet niemand de oplossing, maar er is ook geen enkele vraag naar, van vb ... "Hey jongens hoe doen jullie dit of dat in Viaccess decoding"

Ik zoek al maanden naar tools voor Conax, nergens krijg je hulp, zo kreëer je natuurlijk het effect van "als wij iets vinden, dan maken we het ook niet meer public"

Sorry boys ... dit moest er ff bij mij uit.

 
Mischien helpt het als je vertelt wat je doet als je wilt weten wat je fout doet.

 
Komt in orde heb intussen dank zij een PM en een paar mails van een der leden héél wat steun gekregen en ben er in geslaagd. Het hele verhaal vertellen zou een paar bladzijden in beslag nemen.

Hierbij nogmaals mijn dank aan deze persoon, welke ik vermoed, liever onbekend blijft.

 
hallo ,

vanwege mij ook hartelijk dank aan de persoon die een pm gestuurt heeft , het bijvoegen is gelukt , latere uitleg volgt nog.

groeten

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan