Nieuws over Anaal- en Irdeto

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.774
Waarderingsscore
1.000
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Een paar dingetjes hiervan waren al bekend, maar ik wil het jullie toch niet onthouden.:)

=================================================================

De zenders CineCinemas en X-zone zullen ook in Irdeto komen, Cinenemas zal een nieuwe doorstart gaan maken

onder de naam studio.

Aangezien er van de oorspronkelijke 170 000 Irdeto kijkers nog steeds zo'n 160 000 over zijn, zijn er geen plannen

om Irdeto op korte termijn te stoppen. (getallen varieren van een jaar tot 10 jaar? nog niets duidelijks dus)

Ook de swap naar seca decoders is niet gelukt, slechts 8% reageerde, met dit tempo zou het nog 8-10 jaar gaan

duren.

Ook de kaart wissel is definitief, de landen met pay per view diensten zullen als eerste de kaartwissel doorvoeren,

zoals het nu lijkt zijn wij pas in het vierde kwartaal aan de beurt. (eindelijk!!)

Ook zal meer dan waarschijnlijk de nieuwe kaart niet meer werken in een Aston Crypt module, en zal het verkrijgen

van een losse kaart alleen maar moeilijker gaan worden.

ondertussen lopen er juridische procedures tegen bedrijven die Aston Crypt modules aanbieden, aangezien er geen

licenties worden betaald, de module zou dus illegaal zijn.

Verder zal C+ de strijd tegen piraterij en de 'diehards' uit de hack scene alleen maar opvoeren, ook het in de gaten

houden van bulletinboards is daar een onderdeel van...

wel geven ze toe dat de huidige seca kaart geheel gehackt is, en er zeer weinig ECM's uit te voeren zijn die nog

werken...

Bron Hopper Guide (verslag Astra dag aan het woord de heer Fäber nieuwe directeur Canaal Digitaal)

====================

Names het Funboard Team.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad al eerder door onder andere mij persoon naar voren gebracht en zeker op het punt van de AstonCrypt door diverse mensen zwaar aangevallen....zeker nog een partijtje van die Astons in voorraad liggen in het magazijn. Heb er zelfs een keertje een gebruiker van een bepaald board voor dit soort ware uitspraken op de strafbank zien gaan.......

 
Daar zijn ze dan mooi op tijd mee om nu met het verhaal op de proppen te komen dat de astoncrypt illegaal zou zijn.

 
op cine 16/9 zijn ze volpop aan het testen smorgens fffe en fff3 waren al bekend nu fff5 voor 16/9 gr jaap

 
In elk geval vind ik het wel leuk dat ze door de standvastigheid van de Irdeto abo bezitters (die het onderhand zat zijn om ontvangers te blijven wisselen) toch min of meer gedwongen worden om in Irdeto te blijven uitzenden voorlopig. :)

 
Helemaal mee eens Tiger.

Laatst las ik ergens dat de verhouding Irdeto/Seca +/- 50/50 is.

Die 50% ga je dan niet dwars zitten anders kan je wel opdoeken.

En hoeveel mensen kijken er via een CI (seca/irdeto)?

Dat zijn er ook aardig wat denk ik.

Dus als Anal+ de Ci en Irdeto gebruikers voor het blok gaat zetten kunnen ze wel eens lelijk op hun gezicht gaan (wat ik niet erg vind).

 
Las net dat Cinecinemas en X-Zone pas in oktober in Irdeto uitgezonden worden. Eerst zal een grote aktie worden gevoerd om bestaande Irdeto klanten naar Mediaguard te krijgen. Hierbij zal een Strong Mediaguard ontvanger tegen een gereduceerde prijs worden aangeboden met voor een jaar het basispaket en een half jaar X-Zone en The Studio (Cinecinemas)

 
Volgens de Canal+ clubdag zou er in april gestart worden met de irdeto uitzendingen.

 
Verhaal stond in Veronica Satellite, die vanmorgen bij mij in de bus viel en kwam uit de mond van ene heer Mehmet Kazdal Coordinator van het Satellietboeket van Canaal+

 
Hmm.. die is dan hoog gevallen.. Of wilde niemand dat baantje hebben?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan