dst5816/03 dood na proggen eeprom??

G

gijs

Ik heb zelf in een Philips Dst5816/03 (niet gepatcht) een no_epg eprom gezet m.b.v. declink. Het programmeren ging goed.

Bij het aanzetten van de ontvanger komt de tijd in de display te staan. Als ik vervolgens op de afstandsbediening druk licht de tijd op en komt er een rode balk (kanaal 1;canal+ rood) knipperend onder in beeld te voorschijn. De ontvanger doet vervolgens niets meer.

Wie heeft een oplossing?

 
Zolang je de tijd in je display krijgt te zien is je ontvanger niet 'dood' . Zet de originele eeprom terug en kijk of hij weer werkt. Daarna probeer je de nieuwe eeprom weer in te lezen. Moet lukken

groeten

Skybobo

 
heb hetzelfde probleem.

krijg um niet meer aan de praat,zelfs niet met mijn oslink?

heb van alles geprobeerd orgi firm/eeprom er weer in

maar nog geen beeld

klok licht wel op maar hij gaat niet verder

krijg ook niets op het tvscherm.

 
Ik heb reeds enkele malen met succes de eeprom aangepast in de 5816/03 ontvangers. Volg de aanwijzingen op de eprom uitleg pagina. Die staan beneden aan speciaal beschreven voor de 03-uitvoering. Ook heb ik de originele en de aangepaste eeprom files kant en klaar beschikbaar. Het lukt niet om de de eeprom te ff-en met lookerflash, je moet met declink een juiste eepromfile schrijven zoals beschreven dus.

Als je de eeprom met NO_EPG aanpast heb je bij deze versie uiteraard ook echt geen EPG meer, ook de e-toets werkt dan niet meer.

Als het echt niet meer lukt wil ik je wel helpen, mail me maar voor iets af te spreken.

 
M_Z,

Lukt het jou ook om een kanalen lijst uit te lezen, editen en dan weer terug zetten, bij dit type tuner ?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan