Vbox en satmarkers in Nokia 9600.

J

JB

Ik heb hier een adapter die de disecq commando's vertaald naar pace commando's zodat ik mijn vertrouwde oude Pace positioner nu kan laten sturen. Een soort v-box idee. Dus ik moet nu ook gebruik maken van de satmarkers. Dit gaat tot zo verre goed alleen heb ik het volgende probleem.

Ik heb 3 satmarkers met positie 10 de daarna komen satmarkers is positie 12 op het moment dat ik op de satmarker sta in de lijst en druk op ok zie ik heel effe pos 12 verschijnen en vervolgens springt hij weer terug naar 10. Pak ik de 2e satmarker(ook pos nr 12) na de laatste satmarker met positie 10 dan gaat het goed. Wat doe ik verkeerd ??

Mvg

JB

 
Bij mijn weten werkt de nokia voor het draaien alleen samen met een lt8700.

Maar het is al lang geleden dat ik daarmee bezig ben geweest.

 
en dat is dus niet helemaal waar Denktenk. Het zit namelijk zo de nokia kan ook de V-box interface aansturen via de Diseqc commando's dit werkt goed en men kan dan gewoon een 36v motor gebruiken( die veel mensen nog hebben). Maar hetgeen wat ik hier heb is nergens te krijgen in NL. Dit is een adapter die de Diseqc commando's vertaald naar Pace Commando's. De losse Pace positioner kun je aansturen via een scart kabel verbonden aan een analoge pace receiver en vervolgens de motor laten sturen. Nou deze interface vertaald de Diseqc commando's naar de pace commando's zodat ik mijn vertrouwde externe positioner weer vol automatisch kan laten werken met de Nokia 9600. Overigens deze adapter werkt met elke digitale ontvanger mits deze een diseqc motor aan kan sturen. De adapter werkt hier perfect op een nokia 9500/9600 en een VHsat.

Maar we zijn nooit te oud om te leren dus waarschijnlijk nu weer wat geleerd.Deze adapter komt helemaal uit polen waar deze door een firma is ontwikkeld.

JB

 
Laatst bewerkt:



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan