Premiere World nieuwe keys niet meer public

M

marciemarc

I.v.m. de solidariteits actie zal de nieuwe key die nodig is voor het ACS-kaartje niet gauw te vinden zijn. Vanmiddag zijn ze rond 17.00uur overgegaan op een nieuwe key.

Is dat nou misbruik maken van de situatie? Ik moet vanavond toch maar weer eens zelf gaan loggen, ach ja...we vinden het wel weer.

 
Vanaf vandaag schijnt het dat de handelaarskey niet meer te gebruiken is voor het bekijken van de cinedom kanalen. Wel zou je het kunnen doen met de 0E key, met een raffel Chids. Maar er kunnen maar 56 Chids op een Mosc, en dat is waarschijnlijk te weinig. Bovendien veranderen die chids vaker.

Het heeft sowieso lang geduurd voordat ze erachter kwamen dat er geen abonnement meer wordt verkocht als de handelaren de cinedom kanalen kunnen demonstreren.

 
56 chids op een mosc? Bij mijn weten maar 20 stuks.

Op zich maakt dat niet uit maar met alleen key 0e kom je er niet. En je kunt dus wel de zenders allemaal nog open zetten, behalve de Cinedoms. Die verbruiken zo'n 75 verschillende chids per half uur a 3 kwartier en dat pas al helemaal niet op een mosc.

Op een fun is niets aan de hand.

 
Wat op de mosc voor Cined*m als oplossing overblijft is de IPPV-events "kopen".

Het is ff werk ;) (wel hééél erg leuk werk!) maar het draait uiteindelijk toch fantastisch.

 
Leuk, maar volgens mij kan dat alleen op de nieuwere typen mosc. Of gaat dit ook met acs 1.2 en 1.6 kaarten?

 
Bij de Pool staat een IPPV-faq. Weliswaar zitten er enkele (zeer grote!) fouten in, maar samen met de IPPV-postings op het 4freeboard is er best wel uit te komen (tenminste na een avondje stoeien met de kaart :biggrin: en daar gaat het ons toch om?).

Gisteren toch enkele films "gekocht", en het werkt goed op mijn acs 1.2 kaartje.........

Volgens de boyz van dat board gaat het met alle typen mosc (van de juiste "soort" natuurlijk).

Tjonge, dat ik nog zo'n "fun" kon hebben met mijn ouwe 1.2-kaartje ;) .

 
Ah mooi, dan moet ik daar maar eens in gaan snuffelen want dat lijkt me wel leuk.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan