Vgrabber probleem

M

Matrix

Ik heb al een tijdje het probleem op mijn pc, dat ik Vgrabber (van Uli) niet goed aan de praat krijg met scsi.

DvbEDIT werkt perfect op scsi, als ik vervolgens Vgrabber volledig installeer (met de dll's), herkent de pc ineens geen nokia mediamaster meer met dvbedit. Vgrabber werkt wel!, alleen herkent ook geen mediamaster.

Als ik opnieuw windows98, dvbedit en vgrabber installeer (zonder vgrabber's *.dll files) krijg ik de volgende foutmeldingen met opstarten van Vgrabber.exe:

------

C:\Program Files\Overflow\Video Grabber\vgrabber.exe

A device attached to the system is not functioning

------

en

------

Error starting program

The VGRABBER.EXE is linked to missing export MFC42.DLL:6877.

------

Dvbedit werkt nu wel goed.

Ik heb een dawicontrol 2974 scsi kaart, ook heb ik een adaptec AVA1505 geprobeerd, alletwee hetzelfde resultaat. Ook gebruik ik de nieuwste drivers voor de scsi kaart.

Iemand nog tips? ik kom er niet uit.

Matrix

 
Heb je al geprobeerd om vgrabber zonder dll's te doen en dan zelf handmatig de nieuwste aspi driver te installeren?

Zo niet, probeer dat eens.

 
Bedankt voor de tip, helaas werkte dat niet. Ik heb nu alles geprobeerd, het enigste wat een beetje werkte was:

Windows ME installeren (ik had win98), vgrabber MET dll's installeren, vervolgens de dawicontrol ASPI drivers eroverheen installeren, toen werkte Vgrabber eindelijk (nou ja, alleen firmware uploaden en sbr's uploaden.) grabben van plaatjes wil niet. Gelukkig kan ik nu weer sbr's uploaden, dan kan ik weer een beetje gaan testen!!

Matrix

 
de foutmelding die je kreeg verteld dat er een ander programma gebruik maakt van dezelfde DLL.(vaak ondangs dat er alleen het besturings programma opstaat)

Ik heb het zelfde probleem gehad, en eigenlijk ook de oorzaak gezocht in de scsi kaart. ook ik heb een bios-scsi voor een non-bios omgeruild, maar dit bracht niet de uitkomst.

Alles opnieuw geinstalleerd, maar de problemen bleven.

toen beide kaartjes in een andere pc geprobeerd, met als resultaat dat het loopt als een speer. als je de beschiking hebt over een andere pc, is dit het proberen waard.

probeer de bios van het moederbord te upgraden

installeer visualbasic 6

en anders staan hier veel info en patches over MFC42.DLL

http://www.generation.net/~hleboeuf/mfc42.htm#ERRFILENAME

als je iets gaat proberen, laat dan eens weten hoe het afloopt.

have fun

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan