Ferrari F2002

K

Kcplus

Sao Paulo..............

Vrijdagtraining.......

Ik weet het nog ff niet met de nieuwe bolide van Shumi......... :confused:

Gelukkig weet ik het wel van Mercedes: plofffffffff! :biggrin:

Gewoon om de discussie alvast op te starten......... ;)

 
Eindelijk!!

Ik mis toch wel mannen zoals fredje en alle andere MClaren fans die vorig seizoen zo actief waren in dit forum.

Ik denk dat Schumi in de F2002 sneller is als de rest en dat gisteren Ferrari met de volle tanks hebben gereden.

Grtz Mike

Oh ja! Voor de lekkerbekjes: Over 2 weken zit ik in Imola, Autodrome Imola, gedenkbeeld Senna etc.!

 
En waar staan de arrowtjes? juist :) 18e en 21e gna gna

Grtz Bullet :)

 
Ach... laten we ons niet druk maken, ik ben Hakkinen fan, niet perse een McLaren fan, want met Ron Dennis en zijn uitspraken en besluiten kan ik niet zo goed opschieten.

Wat betreft de F2002 hebben we vandaag allemaal volgens mij kunnen zien dat die dus niet er uit haalt wat ie er uit zou moeten halen. LoL... hij was bijna nog langzamer dan de F2001.:biggrin:

En er staat in elk geval een Williams voor de Ferrari's dus ik maak me geen grote zorgen.

Zoals Dhr. Mol al zei, heeft Schumacher wel 2 wedstrijden gewonnen, maar niet omdat ie sneller was.:)

Het gaat nog spannend worden dit jaar, let maar 'ns op.

 
F2002 langzamer?

Mmmh, ik denk dat het alles te maken heeft met de "bandjes".

Als je ziet waar Rubinho op de grid staat denk ik dat de Weltmeister de juiste keuze heeft gemaakt.

@BT

Hakkinen fan OK........... :cool:

niet perse McLaren-fan: logisch toch! :biggrin:

maar Ferrari-hater............??

....... of is het toch "der Michael" die je dwars zit? :grrr:

 
Je slaat de spijker op zijn kop KcPlus, ik ben:

1.) Hakkinen fan

2.) Ferrari fan

3.) Michael hater.

Tja.... kan het ook niet helpen. Ondanks dat ik hem een fantastisch coureur vind, maarja daar heeft ie ook de ervaring voor, maar ik kan niet tegen zijn arrogante stijl en sommige streken wat hij in het verleden uitgespookt heeft, maar daar is hier al eens ooit een discussie over geweest dacht ik.

 
Ha maar "der Schumi" heeft het wel weer gedaan !!!!!

 
Yep, alleen jammer dat Montoya weer een fout maakte, anders was de race waarschijnlijk niet in schumi z'n voordeel geeindigd.

Grtz Bullet,

Arie Luyendijk fan!

 
:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

............ en dan een héééééééle tijd niks..............

en dan de rest!

Shumi rulezzzzzzzzz!

(en ach, zijn karakter verbetert zichtbaar...........

alleen hij blijft winnen, hè..........)

 
Een heeeele tijd niks? Voor zover ik het begrepen had zat zijn broertje op 0,5 sec achter hem en ook ben ik het eens met de uitspraak dat als Montoya niet zo stom had gedaan, dat het anders afgelopen was want die rijdt nog harder dan Ralf.;)

Spring maar niet te hoog.... ik wil het volgende race wel eens zien.:)

 
Nou ben ik best wel een fan van M. maar zo dicht als zijn broer er achter zat, pfff. Duppie op z'n kant en wat Montoya betreft ja als die even wat meer geduld had getoond dan was de race heel andeers verlopen en ik vind wel dat ze bij Ferrari eens een benzine meter moeten installeren. Of is dit de manier om M. te laten winnen, gewoon Barrichello niet goed aftanken!!

F1 is dit jaar in elk geval al lekker spannend en een lust om naar te kijken vooral op RTL5.

Zeeman.

 
Ik lees hier steeds weer "als" als dit, als dat.......dan.....

Als hij nou niet eens de beste was dan.......

Als hij nou niet eens z'n goeie Ferrari had dan.....

Als die anderen nou eens wat minder fouten maakten dan....

Zucht..

M. schumacher is gewoon de beste en hij wordt weer kampioen dit jaar.

 
@BT

Ik dacht dat het kwadraat van Zeeman stond voor Shumi én z'n kleine broertje...

blijft het toch een beetje in de familie!

.......... en dáárachter kwam toch echt een hééééééle tijd niks.

Had ik het toch goed gezien ;)

En Montoya........

er zijn coureurs die blijven hun hééééééle carrière stom doen, dus laten we die ontwikkeling norg maar ff afwachten............. :biggrin:

 
Aaahhhhhhh! Nog 2 weken........... Ik kan u al niet meer slapen

Nog 9 nachtjes slapen en dan vertrekt 'mijn'vliegtuig ri. Schumi en Co.

Grtz Mike :biggrin:

SCHUMI RULEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

 
Schumi kampioen? Ik denk dat ie het heel zwaar krijgt omdat de williamsen zeer sterk zijn. Ik gok toch op Montoya. Ik vind hem zowiezo een van de smaakmakers van de F1 op dit moment. En kwa rijstijl zeker niet de mindere van schumi :)

Ik ben zeker geen schumi hater, maar als ie dreigt te verliezen gaat ie domme dingen doen en dat vind ik geen goede eigenschap. Eigenlijk hadden alle F1 coureurs eens een wedstrijdje indycars moeten doen, 's kijken wie daar als beste uitrolt....

Grtz Bullet

 
Originally posted by bullet maar als ie dreigt te verliezen gaat ie domme dingen doen en dat vind ik geen goede eigenschap.


Grtz Bullet
En wat deed Montoya dan?.... domme dingen. en waarom?... omdat hij het verloor.

Groeten simon.

 
Dat zie je helemaal verkeerd Simon.

Hij deed geen domme dingen omdat ie het verloor, hij was gewoon te gretig en in dit geval had het ook geen hol uitgemaakt.

Als je echter het wereldkampioenschap verliest, en je tikt dan iemand eruit omdat je anders niet kampioen wordt, dan kun je stellen dat je domme dingen doet omdat je het anders verloor.

Het vergelijk wat je nu trekt gaat helemaal niet op. Trouwens domme dingen zie je MS elke race doen dat ie pool staat, bang te verliezen dus dan maar zigzaggen, vaak ook met alle gevolgen van dien (waar hij dan geen last van heeft).

Als is inderdaad een krom woordje.

Schumacher is het beste met race ervaring met de beste coureur is in mijn ogen diegene die niet alleen zijn ervaring het beste benut en als beste raced maar ook zich als beste coureur gedraagt en bij deze laatste hoort MS niet.

Dan loopt een man als Hakkinen gewoon bovenaan, die kan Schumi best de baas met racen als hun auto's even snel zijn, en daarnaast is Hakkinen een stuk sportiever, staat bijv. niet alleen de Zweedse pers te woord als ie mokkig is net zoals MS dan alleen de Duitse pers te woord staat.

En zo zijn er nog wel meer dingen te noemen.

Naja... ieder zijn mening, maar ik zie hem dit jaar geen wereldkampioen worden, die eer zal dit jaar ofwel naar Montoya of RS gaan.

Niet dat ik die nu de beste coureurs vind, maar ze maken wel kans.

McLaren is net zoals verleden jaar weer niet daar te vinden waar ze zouden moeten zijn.

Vergeet echter niet dat Ferrari ook 3 jaar achter gelopen heeft waarvan Hakkinen 2 jaar achter elkaar wereldkampioen is geworden.

Het zal dus best wel komen, alleen had ik van bedrijven als McLaren/Mercedes toch verwacht dat ze de zaken ongeveer even snel in kannen en kruiken zouden hebben als Ferrari dus dat valt me bijzonder van ze tegen.

Gezien ik echter wel een Ferrari fan ben, vind ik het ook weer niet erg.;)

 
Hé BT,

Wij zijn het best over een heleboel dingen eens, maar hier lopen onze meningen toch echt mijlenver uiteen.......

Ten eerste: Shumi rulez!

Ten tweede: Ik heb Hakkinen nog nóóit de pers te "woord" zien staan: "euh, euh, euh.............mmh, yes" valt bij mij NIET in de categorie "te woord staan" ;)

Ten derde: Sao Paulo was nu juist een circuit waar de Michelins het hadden moeten winnen; de circuits waar Bridgestone sterker is komen nog! Ik denk dat Shumi z'n nagelnieuwe Ferrari rustig doorontwikkelt en verderop in het seizoen gewoon niet meer te houden is. We zullen zien op Imola............. (en Mike is daarbij...........mazzelaar).

Eén lichtpuntje: we zijn het eens over Ron Dennis en het feit dat McLaren echt tegenvalt. :biggrin:

Bye bye

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan