extra providers verwijderen??

  • Topic starter Killingfields
  • Startdatum
K

Killingfields

Hallo!

Zit al een tijdje met een V6.0 kaartje te kl*ten, kennis dacht ook MKF te doorgronden.. Geeft 2 extra providers, t.w. 0050 en 0051.

Als ik de backdoor-key wil extracten geeft MKF de melding dat de key meerdere malen bestaat. Kijk ik bij record en doe 'get records' dan zie ik inderdaad 2x een prim.key 00 en ook 2x een sec. key 00.

Iemand een idee hoe dat weer weg te krijgen? Heb al enkele seca-mosc's kunnen bewerken, maar zo grijs heb ik het nog niet eerder meegemaakt..

Zo het nu is, kom ik even niet verder..

Elke info is welkom.

K

 
Verwijder de records die niet nodug zijn en gebruik daarvoor een andere backdoorkey dan de 00 of maak tijdelijk een nieuwe.

 
Ook is het gevaarlijk om een backdoor key 00 te gebruiken tenzij je de originele key 00 kent.

Als je de backdoor key gaat gebruiken maak dan een key op 05 of zo ,op die manier laat je je originele key's met rust. :)

 
hoi je moet maar eens contact opnemen met kc plus hier op het board die heeft mij ook geholpen met het zelfde probleem

de kaart werkt weer perfect.

gr gert

 
Laatst bewerkt:
Doet ut weer!

Joo, Na inderdaad een nieuwe backdoor 06 te hebben gemaakt met MKF4.4 (allemaal 11 11 11 11 11 11 11 11) is het inderdaad gelukt alles te wissen wat er niet op hoorde.

Inmiddels ook werkend.

Tnx.

K

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan