attack!!

M

master28

er is een weer een attack geweest, humax doet rare dingen,leuk weer wat te doen, firmware eropnieuw in, weer alles ok, zet hem op het nederlandse pakket, en ontvanger aan uit, en hij is weer van slag, komt die attack dan bij dit pakket weg, ik las nl ook al dat het bij palco vandaan zou moeten komen.

 
Heb er nu weer een oudere versie van ph in en het werkt weer prima

 
hi,

ik heb er ook verschrikkelijk last mee....

ff kijken naar welke versie ik terug kan....

 
Op de Poolse site staat er een +cam2002E-PH...Is deze de oplossing ? Iemand die al geprobeerd ?

 
Ik zou er een oudere versie er op doen.

Het is wel een leuke 1 april grap van PH geweest:))

 
:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: Nou deze attack kwam wel uit een heel onverwachte hoek. Vind het wel leuk, direct al die paniek reacties :biggrin: :biggrin:. Morgen doen de handelaars weer gouden zaken (zij zullen het PH niet kwalijk nemen)

Groetjes,

exDumber

 
Op een ander niet nader te noemen board kunnen ze er minder mee lachen ...

Hier is de hummi zonder problemen blijven door werken, maar ik heb nog nooit een nederlandse versie er in gehad...

En voor diegenen die naar de dealer moeten, dealers die iets of wat aan service bieden zetten er de goede patch gratis op. Duurt minder dan een minuut ...

CU

Red

 
Ik heb er hier ook nog nooit een nederlandse versie in gehad, maar met de d-versie had ik toch ook een probleem. Net de e-versie er in gezet, en daar zit meteen een hele leuke feature in. In het info-blokje krijg je nu ook een boxje met de coderingsnorm te zien.

 
hehehe, de wraak van PH is zoet;-)))))

Je weet waar je aan begint in dit wereldje, sommigen proberen daar hun eigen egootje in te leggen.

Maar ja, als ze dan met hun eigen "patch" die paar bytes er niet uithalen;-))))))))

 
Ik vindt het wel een hele goeie van PH.

Voor de hobbyist is het een eitje om de nieuwe (of oude) patch weer in zijn humaxje te zetten, maar degene die er een hoop poet mee verdienen krijgen nu natuurlijk een hoop gezeur van ontevreden klanten:):):)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan