Nieuwe 2002e patch !!!!! Geen april grap.

  • Topic starter redneck eyeball
  • Startdatum
R

redneck eyeball

PH heeft een nieuwe patch klaar.

Een beveiliging tegen de vertalingen van Crazy Ivan is wat misgelopen en ook de 2002d patch werkt niet langer.

De nieuwe patch is te downloaden op de site van Viewer, de enige echte door PH herkende nederlandse vertaling komt ook daar eerstdaags.

CU

Red

 
De nieuwe patch geeft in de "taakbalk" nu ook aan in welke codering de Humax staat, een handig extraatje.

 
ze zijn nu blauw .. ;-)

NL had er eigenlijk ook al vanmiddag op moeten staan, die miste helaas ergens een paar K's en door de paasverplichtingen helaas nog niet online.

HDF Check werkt inmiddels weer voor 2002e en de komende 2002e-NL.

Eventuele copycats weten nu dat er wel degelijk door Hemp actie is ondernomen en zal het foutje niet een 2e keer laten gebeuren, helaas ondervonden nu ook mensen met de originele PH firmwares problemen.

1 April was de dag waar we weken naar uitkeken om de copycats te foppen, volgende keer beter ....

Het goede nieuws is dat 2002e nu eerder gereleased is dan in de planning stond en een paar leuke extra features kent.

c-ya !

Viewer

see ya at the next curve !

 
Op zich een vrij sterke grap die sommige mensen die in het korte verleden toch wel harde en persoonlijke uitspraken deden voorgoed de mond te snoeren maar aan de andere kant vind ik dat een normale nietswetende gebruiker niet het slachtoffer had mogen worden van het, overigens begrijpelijk, pesten van die zogenaamde copycats.

In ieder geval nu van PH zelf de duidelijkheid wie de orginele PH ondersteunde NL versie op het net mag zetten.

 
De nieuwe patch is helaas niet geheel zonder fouten. De orginele 2002d van PH was stabiel. Ik heb deze nog niet vast gehad tot 1 april. De 2002e gaat de fout in bij het verwijderen en terug plaatsen van de kaart, of af en toe bij het zappen.

Een aanvulling is het aangeven of het gecodeerd is en zo ja welke code. Hier zat ik echt op te wachten.

Het lijkt mij ook dat hij sneller zapt.

Het is zonder meer een mooi stukje werk van PH. Een foutje zoals op 1 april is ontstaan nemen we dan voor lief.

Groeten,

Dirk

 
volgens mij, als ik mij goed heriner stond er bij de d versie ook bij dat het een beta versie was..... alleen gebruiken voor eigen verantwoording. dus achter af niet zeuren toch? tenzij je een vri....... laat maar. we hebben weer fijn kunnen hobieen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan