Crazy Ivan heeft ook een april grap !

  • Topic starter redneck eyeball
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

redneck eyeball

De 2002 versie van Crazy Ivan is inderdaad sneller dan de 2002 van PH.

Op mijn vraag wat hij gedaan had om de timebom die PH ingebouwd had als beveiliging tegen het omkatten van zijn patch kreeg ik ook al geen antwoord.

Nu wordt dus duidelijk waarom.

Crazy Ivan heeft gewoon de oude 3.2 patch genomen en die er laten uit zien als de 2002 versie !!!

En dan maar boffen dat zijn versie sneller is dan die van PH. Nogal wiedes ...

Is dit jouw april grap Crazy Ivan ? Of gewoon kinderachtig gedoe om de mensen te laten geloven dat je die timebomb hebt kunnen omzeilen ?

Voor alle duidelijkheid, want er zijn blijkbaar nog steeds mensen die het niet weten :

Planet Hemp, de auteur van de patch, heeft code ingebouwd die Crazy Ivan moet verhinderen zijn patch te veranderen en systematisch PH door NL te vervangen.

Door deze 'timebomb' is het nu onmogelijk voor Crazy Ivan zich hier nog verder mee in te laten, mensen die een patch gebruiken van Crazy Ivan lopen de kans dat hun Humax het vandaag of morgen laat afweten.

Planet Hemp heeft zelf een Nederlandse versie, in samenwerking met Viewer.

Kijk, ik wil hier geen ruzie stoken, enkel informatie brengen.

Maar ik vindt dat het nu welletjes is. Als Crazy Ivan een versie gaat uitbrengen waarvan hij weet dat die vandaag of morgen de Humax van de mensen die hem gebruiken om zeep helpt dan is mijn mening dat hij dat beter niet doet.

Voor mij is dit onderwerp gesloten. Ik ga geen discussies aan over het wel en wee en het kinderachtig geruzie tussen Viewer en Crazy Ivan en Planet Hemp. Dit hebben we in het verleden al in het lang en het breed kunnen lezen.

Ik wil enkel nietsvermoedende gebruikers waarschuwen, zodat ze weten waar ze aan beginnen als ze met een patch van Crazy Ivan werken.

Ik zal met dit bericht wel weer op een aantal lange tenen hebben getrapt, als dat zo is, dan moet dat maar. Maar ik kan niet toezien als Crazy Ivan met zijn vertalingen willens nillens nietsvermoedende mensen hun Humax naar de vernieling helpt.

En begin aub niet over : Planet Hemp is diegene die Humaxen heeft laten stilvallen etc ... het punt waar het over gaat is dat Crazy Ivan een patch uitbrengt waarvan hij beweert dat het een 2002 is maar in weze een 3.2 patch is. En dusdoende de mensen om de tuin leidt.

CU

Red

 
En we zorgen gelijk ook dat er hier geen discussie over gaat ontstaan door dit topic te sluiten.

Want ook wij hebben geen zin in dit geneuzel.

In elk geval wel bedankt voor de waarschuwing aan de gebruikers.

Wat ik de gebruikers zelf aanraad is hetzelfde als Viewer ook al gedaan heeft.

Neem een originele PH versie en de Crazy Iwan versie en vergelijk ze met een hdftool of hoe heet zo'n ding, zodat je kunt zien welke versie Iwan gebruikt en of hij daadwerkelijk iets gedaan heeft of dat het weer rommel is.

1.) Mensen zijn nu gewaarschuwt

2.) Mensen kunnen ook zelf vergelijken maken

3.) Ik wil er hier niets meer over horen.

Een gewaarschuwt mens telt voor 2, nu zijn er al vaker waarschuwingen geweest, dus als gebruikers er nu nog in trappen en in de grote verhalen die sommige anderen ter ondersteuning van Iwan ophangen, dan moeten ze het zelf weten. Hoe heet dat ook alweer? Eigen schuld dikke bult!

Topic closed!

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan